بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad L540 نسل چهارم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ لنوو L540

حداکثر زاویه باز شدن بیش از 180 درجه است. قاب Lenovo ThinkPad L540 به رنگ آنتراسیت تماماً از پلاستیک ساخته شده است، اما با این وجود سطوح کمی خشن جلوه خوبی به جا می گذارند. مانند T440s، برند ThinkPad روی قاب نمایشگر با نقطه قرمز روشن بالای i وجود دارد. لولاهای نقره ای نمایشگر همچنان از فلز ساخته شده اند و نمایشگر را به خوبی در جای خود نگه می دارند. ما فقط یک ارتعاش خفیف را شناسایی کردیم. ThinkPad L540 2321 گرم (~5.1 پوند) وزن دارد که 300 گرم (~0.66 پوند) سبک تر از مدل قبلی خود است.
همچنین کمی نازکتر است. صفحه کلید ضد آب است و دستگاه مطابق با استاندارد MIL-STD تست شده است که شامل فشار بالا، رطوبت، لرزش، دماهای بالا و پایین، تغییرات دما، فشار هوای پایین (معادل ارتفاع 4500 متر، نزدیک به 15000) می باشد. . پاها) و گرد و غبار. مهندسان لنوو در بهینه سازی لپ تاپ کار بزرگی انجام داده اند.

پورت های لپ تاپ Lenovo L540

تنوع پورت های Lenovo ThinkPad L540 بسیار گسترده است. اسلات ExpressCard کارت های 54 میلی متری و 34 میلی متری را می پذیرد. چهار پورت USB دریافت می کنید، اما تنها یکی از آنها از استاندارد فعلی 3.0 پشتیبانی می کند. این پورت همچنین از شارژ در حالت خاموش بودن دستگاه پشتیبانی می کند، حداقل اگر این ویژگی را در بایوس فعال کنید.

کارت خوان از تمام استانداردهای رایج (MMC، SD، SDHC، SDXC) پشتیبانی می کند و کارت های یکپارچه تقریباً هم سطح با جعبه هستند. مکانیسم قفل نیز بسیار قابل اعتماد است، بنابراین می توانید کارت را بدون نگرانی در مورد افتادن آن در اسلات رها کنید. درایو نوری انواع دی وی دی ها را می خواند و می نویسد.

طرح پورت شلوغ است، به خصوص در سمت چپ کیس. هنگام استفاده از اسلات ExpressCard، می توانید پورت USB 3.0 را مسدود کنید. با این حال، ما موقعیت پورت اترنت را در پشت آن دوست داریم. همچنین اگر پورت های موجود کافی نیست یا می خواهید دستگاه را خیلی سریع با تجهیزات جانبی و شبکه وصل کنید، می توانید از پورت داک در پایین استفاده کنید. کارتخوان هوشمند به عنوان یک گزینه موجود است.

صفحه کلید لپ تاپ لنوو

صفحه کلید Chiclet اکنون در ThinkPads Lenovo استاندارد است. کلیدها بزرگ و کمی فرورفته هستند. فقط کلیدهای جهت دار کمی شلوغ هستند و گاهی اوقات ممکن است اشتباه تایپ کنند. حرکت کلید نیز بسیار بزرگ است، اما نقطه فشار هنوز به خوبی مشخص است و بازخورد لمسی عالی را ارائه می دهد. در عین حال نوشتن به سختی قابل شنیدن است. صفحه کلید بسیار سفت است و فقط در فشار زیاد کمی پرش می کند. شما همچنین یک صفحه کلید عددی با اندازه کامل دریافت می کنید، اما سازنده تصمیم گرفت از نور پس زمینه چشم پوشی کند. به طور کلی، این یک دستگاه سطح ابتدایی عالی است که قبلاً از سایر ThinkPads می شناسیم.

تاچ پد لنوو L540

علاوه بر تاچ پد، L540 یک TrackPoint نیز دارد. دومی بسیار دقیق و قابل اعتماد واکنش نشان می دهد. ابعاد صفحه نمایش لمسی 100 x 75 میلی متر (~ 4 x 3 اینچ) است که بسیار سخاوتمندانه و شبیه به تاچ پد ThinkPad T440s است. کاملاً ما را در مورد توانایی ها و دقت پرواز خود متقاعد کرد. نقطه فشار دکمه های ماوس طولانی اما بسیار صاف است و بازخورد دقیقی را ارائه می دهد.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo L540

با براقیت قوی و سطح مات تحت تاثیر قرار می گیرد.
لنوو ThinkPad L540 از یک پنل 15.6 اینچی Full HD (1920 در 1080 پیکسل) با روکش مات استفاده می کند. نسبت تصویر 16:9 و تراکم پیکسلی آن 141ppi است. این پنل Innolux N156HGE-EA1 نام دارد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad L540 به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad L540 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad L540 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.