بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad SL510

نقد و بررسی

لپ تاپ Lenovo Thinkpad SL510

Lenovo Thinkpad SL510 دارای صفحه‌کلید مخروطی با اندازه کامل برای راحتی تایپ لنوو است، اما حذف صفحه‌کلید عددی تصمیم عجیبی بود: به راحتی می‌توانست جا شود و در عوض فضای سفید زیادی در دو طرف صفحه‌کلید دارد. این کیبورد دارای دکمه‌های اختصاصی تنظیم صدا است که صدا را برای بلندگوها و میکروفون کنترل می‌کند و همچنین یک کلید میانبر آبی برای مجموعه لوازم جانبی ThinkVantage لنوو دارد. پد لمسی چند لمسی مات از همان مواد درجه یک T400s ساخته شده است و چسبندگی عالی دارد.
مثل همیشه، نوار ردیابی لاستیکی بین کلیدهای G، H و B قرار دارد که یا رویای شما به حقیقت می پیوندد یا کابوس زیبایی شناختی شما (بعضی از افراد هنوز آن نقاط ردیابی را دوست دارند). بسته به طرح کنترلی که ترجیح می دهید، دکمه ها هم در بالا و هم در زیر صفحه لمسی قرار دارند. این هنوز یک نقطه فروش در خط ThinkPad است.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo Thinkpad SL510

صفحه نمایش جدید SL510 یک صفحه نمایش 16×9 است که تماشای DVD و سایر فیلم های HD را با متن کمتر لذت بخش تر می کند. این یک افزوده غیرمنتظره به یک لپ تاپ تجاری است که در غیر این صورت به نظر نمی رسد علاقه ای به چند رسانه ای داشته باشد، اما اکثر لپ تاپ های مدرن در حال حاضر این تغییر را ایجاد کرده اند و این یک تغییر خوشایند است. همچنین قابل توجه است: صفحه نمایش 15.6 اینچی ما مات بود تا براق، که غیرمعمول است اما هنوز در سیستم های تجاری رایج تر از سیستم های مصرف کننده است.

در حالی که مطمئناً به کاهش تابش خیره کننده کمک می کرد، رنگ ها و روشنایی در نتیجه کمی از بین رفتند. در غیر این صورت، صفحه نمایش با رزولوشن 1366×768 خوب به نظر می رسید، اگرچه ما شاهد نمایش هایی با این اندازه در وضوح بالاتر بودیم. بلندگوهای استریو ThinkPad SL510 در زیر نمایشگر قرار دارند و روی قاب بالایی به سمت بیرون قرار دارند. صدای آنها متوسط ​​بود و کیفیت آنها به طور قابل قبولی خوب بود – حداقل هنگام قرار گرفتن در معرض نور از خاموش شدن رنج نمی بردند.

مسافرانی که به دنبال مجموعه ای کامل از پورت ها بر روی لپ تاپ خود هستند در اینجا ناامید نخواهند شد. علاوه بر ExpressCard، مجموعه ای کامل از درگاه های USB در کناره و حتی پشت ThinkPad SL510 وجود دارد که یکی از آنها eSATA است. هر دو VGA و HDMI گنجانده شده است. این لمس‌ها، همراه با نمایشگر 16×9، به ارتقای SL510 در قلمرو نوت‌بوک مناسب رسانه کمک می‌کنند. ما مطمئناً آن را یک لپ تاپ رسانه ای نمی نامیم، اما تنظیمات رده بالاتر SL510 یک بسته کاملاً محکم برای علاقه مندان به ThinkPad است که می خواهند یک بسته ویندوز 7 از قبل نصب شده باشد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad SL510 به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad SL510" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad SL510"، کلیک کنید.