بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T420s نسل دوم i5

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad T420s

لپ تاپ Lenovo Thinkpad T420s یکی از اولین لپ تاپ های لنوو مبتنی بر پردازنده Sandy Bridge بود که وارد بازار شد و دارای ویژگی های زیادی بود. فریم دستگاه مشکی مات است که حس استحکام را نیز افزایش می دهد. می توان طراحی کرد لپ تاپ لنوو Thinkpad T420s بیشتر برای جوانان و حرفه ای ها در نظر گرفته می شود، زیرا کاربران تجاری و اداری با طراحی های خاص وضعیت وسط خوبی را نشان نمی دهند و علاوه بر این، لولاهای صفحه نمایش فلزی هستند و صفحه نمایش تا 100 درجه یا بیشتر باز می شود.

صفحه کلید

با وجود اینکه کیبورد دارای فناوری ضد نویز است، اما پاسخگویی عالی و کاربری نرم و راحت دارد و از مواد مرغوب و خوش ساخت ساخته شده است و به لطف شکل مقعر انگشتان، به راحتی روی انگشتان قرار می گیرد. انگشتان دست اگر دست های بزرگی دارید بهتر است قبل از خرید یک بار آنها را امتحان کنید. علاوه بر مولتی تاچ پد، می توانید از Track Point نیز برای پیمایش در محیط سیستم عامل استفاده کنید. استفاده از آنها و غیرفعال کردن یکی کاملا اختیاری و استفاده از کلیدها است خوب شما می توانید این کار مهم را انجام دهید.
پاسخگویی تاچ پد خوب است اما به دلیل اصطکاک نسبی نمی توان آن را کامل در نظر گرفت. نقطه تراک نیز متوسط ​​است و نمی توانید روی آن تمرکز زیادی داشته باشید. اگرچه برای گشت و گذار مفید است. بلندگوها لنوو Thinkpad T420sهمچنین در سمت چپ و راست کیبورد قرار گرفته اند که صدای خوب و متوسطی تولید می کنند که برای تماشای فیلم در اتاق کافی است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 14 اینچی نوردهی ال ای دی ها و وضوح اصلی 768*1366 (بسته به تراشه گرافیکی گسسته تا 900*1600 قابل انتخاب است) مات است که بازتاب نور خارجی را کاهش می دهد. اگرچه کیفیت صفحه نمایش بهتر از ارزان است.
غلظت رنگ، روشنایی و کنتراست تصویر صفحه نمایش لپ تاپ لنوو Thinkpad T420sبه عنوان خوب رتبه بندی شده و زاویه دید افقی مناسب است

ویژگی های لپ تاپ Lenovo Thinkpad T420s Stock

لنوو ThinkPad لنوو Thinkpad T420sفن های قدرتمند و سیستم های خنک کننده بر روی این دستگاه وجود دارد که اگرچه بی صدا هستند اما به خوبی کار می کنند و هیچ کاری جز خنک سازی دستگاه در همه زمینه ها نخواهد داشت. همچنین می توانید از حسگر اثر انگشت به عنوان رمز عبور استفاده کنید. در دسترس بودن یک پورتUSB 3.0 که اکنون با قیمت های خوب لپ تاپ رایج است لنوو Thinkpad T420sنقطه قوتی به حساب می آید، البته بدون آن نمی شود HDMI همچنین نادیده گرفته می شود و شما 3 پورت USB 2.0 خواهید داشت.

سخت افزار

سخت افزار متفاوت لپ تاپ ج لنوو Thinkpad T420sتحویل پردازنده i3، i5 و حتی i7نمودارها 420 میلیون با تکنولوژی Optimus و هارد دیسک 500 گیگابایت اشاره کرد
مدل تست شده دارای سخت افزار ذکر شده در جدول در ابتدای بررسی است که رایج ترین سخت افزار برای لپ تاپ ها است. لنوو Thinkpad T420sیک پردازنده دو هسته ای است Intel Core i5-2520M با فرکانس پایه 2.5 گیگاهرتز (توربو به 3.4 گیگاهرتز) همراه با 4 گیگابایت حافظه رم لپ تاپ قدرتمند و بسیار مناسبی را می سازد که برای کاربران نیمه حرفه ای کافی است.
دستگاه دارای عملکرد بسیار خوب و عملکرد روان و راحت است. لازم به ذکر است که لپ تاپ Lenovo Thinkpad T420s حدود 1 سال دیرتر از مدل معمولی خود یعنی T420 عرضه شد.

پردازنده گرافیکی

GPU یکپارچه Intel HD 3000 فقط برای عملیات های گرافیکی اولیه مثل چند رسانه ای، مستند سازی نور و نمایش عکس و انجام بازی های بسیار سبک و ابتدایی کافی است و در صورت تمایل می توان کارهای گرافیکی را نیز انجام داد. لپ تاپ Lenovo Thinkpad T420s بله، مدلی را انتخاب کنید که دارای گرافیک باشد Nvidia 420M البته برای بازی مناسب نخواهد بود. در کل بهتر است گیمرها به دنبال دستگاه های دیگر باشند.

باتری

باتری 6 سلولی T420s در تست پخش ویدئو تا 3 ساعت و 30 دقیقه طول کشید که می توان آن را متوسط ​​دانست. بیشتر پل های شنی 15 اینچی به 4 ساعت و پل های 13 اینچی حداقل 5 ساعت می رسند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T420s نسل دوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T420s نسل دوم i5"، کلیک کنید.