بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T430 نسل سوم I5

نقد و بررسی

لپ تاپ Lenovo Thinkpad T430

ویژگی ها، قیمت و در دسترس بودن خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T430 مدل با پردازنده i5، شاسی دستگاه بسیار مستحکم است، اگرچه تماماً پلاستیکی است، اما عرض آن تقریباً زیاد است و دستگاه را حجیم جلوه می دهد. فریم دستگاه مشکی مات است که احساس استحکام را نیز افزایش می دهد. طراحی لپ تاپ Lenovo Thinkpad T430 را می توان بیشتر برای جوانان و حرفه ای ها در نظر گرفت چرا که کاربران تجاری و اداری با طراحی خاص جایگاه متوسط ​​خوبی را از خود نشان نمی دهند. لولاهای صفحه نمایش فلزی هستند و صفحه نمایش تا 100 درجه یا بیشتر باز می شود.

صفحه کلید

با وجود اینکه کیبورد دارای فناوری ضد نویز است و پاسخگویی عالی و استفاده روان و راحت دارد، اما هنگام تایپ سریع کمی شلوغ و پر سر و صدا به نظر می رسد! فضای کافی برای یک صفحه کلید بزرگتر وجود دارد، اما طراحان لنوو آن را بدون استفاده رها کرده اند. زیرا می توانستند محل بلندگوها را تغییر دهند و به فضای کیبورد اضافه کنند. کلیدها فاصله کافی از هم ندارند اما کیفیت خوبی دارند و خوش ساخت هستند و به دلیل مقعر بودن انگشتان به راحتی روی آنها قرار می گیرند. اگر دست های بزرگی دارید بهتر است قبل از خرید یک بار آنها را امتحان کنید. علاوه بر مولتی تاچ پد، می توانید از Track Point نیز برای پیمایش در محیط سیستم عامل استفاده کنید. استفاده از آنها و غیرفعال کردن یکی کاملا اختیاری و استفاده از کلیدها است خوب شما می توانید این کار مهم را انجام دهید. پاسخگویی تاچ پد خوب است اما به دلیل اصطکاک نسبی نمی توان آن را کامل در نظر گرفت. نقطه تراک نیز متوسط ​​است و نمی توانید روی آن تمرکز زیادی داشته باشید. اگرچه برای گشت و گذار مفید است. بلندگوها T430 همچنین که در سمت چپ و راست کیبورد قرار گرفته اند صدای خوب و متوسطی تولید می کنند که برای تماشای فیلم در اتاقی با اندازه متوسط ​​کافی است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 14 اینچی نوردهی ال ای دی ها و رزولوشن اولیه 1366*768 مات است که بازتاب نور خارجی را کاهش می دهد. با اینکه کیفیت صفحه نمایش بهتر از نمونه های خوب است اما با این قیمت T430 انتظار بیشتری داشتیم. غلظت رنگ، روشنایی و کنتراست تصویر صفحه نمایش T430 در سطح متوسط ​​رتبه بندی شده است و نمی توان آن را بهترین یا حتی عالی دانست. زاویه دید افقی خوب است اما زاویه دید عمودی چندان جالب نیست و آزاردهنده خواهد بود.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo Thinkpad T430

لنوو ThinkPad T430 فن های قدرتمند و سیستم های خنک کننده بر روی این دستگاه وجود دارد که اگرچه بی صدا هستند اما به خوبی کار می کنند و هیچ کاری جز خنک سازی دستگاه در همه زمینه ها نخواهد داشت. همچنین می توانید از حسگر اثر انگشت به عنوان رمز عبور استفاده کنید. بدون پورتUSB 3.0 که در حال حاضر نیز در قیمت های خوب برای T430 یک نقطه ضعف محسوب می شود، البته نمی توان آن را نادیده گرفت HDMI همچنین نادیده گرفته شده است در عوض شما 3 پورت USB 2.0 خواهید داشت.

سخت افزار

سخت افزارهای مختلفی در لپ تاپ Lenovo Thinkpad T430 موجود است که می تواند پردازنده باشد i3، i5 و حتی i7نمودارها 420 میلیون با تکنولوژی Optimus و هارد دیسک 500 گیگابایت نقل شده. مدل تست شده دارای سخت افزار ذکر شده در جدول در ابتدای بررسی است که رایج ترین سخت افزار است T430 f. پردازنده دو هسته ای اینتل Core i5-3320M با فرکانس پایه 2.5 گیگاهرتز (توربو به 3.4 گیگاهرتز) با هم 8 گیگابایت حافظه رم لپ تاپ قدرتمند و بسیار مناسبی را می سازد که برای کاربران نیمه حرفه ای کافی است. دستگاه دارای عملکرد بسیار خوب و عملکرد روان و راحت است.

پردازنده گرافیکی

GPU یکپارچه Intel HD Graphics 4000 فقط برای عملیات های گرافیکی اولیه مانند چند رسانه ای، اسناد نوری و نمایش عکس و اجرای بازی های بسیار سبک کافی است.

باتری

باتری 6 سلولی لپ تاپ Lenovo Thinkpad T430 در تست پخش ویدئو تا 3 ساعت و 30 دقیقه دوام می آورد که می توان آن را متوسط ​​دانست. اکثر پل های شنی 15 اینچی به 4 ساعت می رسند و 13 اینچی حداقل 5 ساعت عمر می کنند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T430 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:

اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T430 نسل سوم I5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T430 نسل سوم I5"، کلیک کنید.