بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T450 نسل پنجم i5

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad T450

تست مشخصات نظامی Lenovo Thinkpad T450 استحکام، دوام و کیفیت این لپ‌تاپ را با آزمایش 11 پارامتر فشار بالا، رطوبت، لرزش، دمای بالا، شوک حرارتی، فشار پایین (15000 فوت)، دمای پایین، تابش خورشیدی، قارچ‌ها تایید می‌کند. ، نمک، مه و گرد و غبار

پردازنده های نسل پنجم اینتل

عملکرد برتر، ویژگی های قدرتمند. پردازنده نسل پنجم اینتل Core™ با تصاویر و عملکرد خیره کننده، قدرت پردازشی را ارائه می دهد که رایانه های شخصی شما را به سطح بالاتری می برد تا بتوانید هوشمندتر کار کنید و سخت تر بازی کنید. از عمر باتری باورنکردنی لذت ببرید که شما را در حال حرکت کارآمد نگه می‌دارد، بنابراین لازم نیست نگران شارژ مجدد باشید. این یک پردازش جدی است.

قطعات لپ تاپ Lenovo Thinkpad T450

T450 خود را با نمایشگرهای LED تا HD+ (رزولوشن 1600 در 900) پیکربندی کنید و از یک تجربه بصری ممتاز لذت ببرید. برای ناوبری پیشرفته و افزایش بهره وری، یک پنل چند لمسی اضافه کنید.

تکنولوژی پل برقی

با ترکیب یک باتری داخلی با یک باتری خارجی قابل تعویض، Power Bridge انعطاف پذیری و حداکثر عمر باتری را فراهم می کند. باتری ها را بدون خاموش کردن لپ تاپ خود عوض کنید، با یک باتری مسافرتی اضافی، زمان بین شارژ را تا 17 ساعت افزایش دهید.

کیبورد برنده جایزه

صفحه‌کلید ارگونومیک ThinkPad افسانه‌ای با اندازه کامل و مقاوم در برابر افتادن به خاطر طیف کامل کلیدها، حس عالی و دستگاه اشاره‌گر TrackPoint شناخته شده است. و برای ویندوز 8 و جدیدتر با دکمه های چند رسانه ای مناسب، نشانگرهای وضعیت LED، عملکرد قفل ویژگی و دسترسی فوری به پیش نمایش برنامه بهینه شده است. علاوه بر این، کلیک پد نسل بعدی جادار است و دارای دکمه هایی است که نیازهای همه کاربران را برآورده می کند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T450 با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T450 نسل پنجم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T450 نسل پنجم i5"، کلیک کنید.