بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T460s نسل ششم i5

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo T460s Core i5 6500U

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460s که برای کسانی که به دنبال لپ تاپ با عمر طولانی هستند گزینه ایده آلی است. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو عموما برای کارهای صنعتی طراحی شده اند. اولترابوک Lenovo ThinkPad T460s دارای روکش مشکی مات براق و وزن بسیار سبک 1.3 کیلوگرمی است که آن را برای جلسات اداری ایده آل می کند. این لپ تاپ با وجود وزن کم، تست های دوام و ضربه لنوو را با موفقیت پشت سر گذاشت. این لپ‌تاپ استاندارد T460s به لطف قدرت شارژ بالا با دو باتری 3 سلولی 46 واتی و وزن سبک، برای جلسات اداری ایده‌آل است. باتری لپ تاپ استاندارد T460s پس از یک ساعت و نیم شارژ پس از وصل شدن به برق 80 درصد شارژ می شود. وب کم لپ تاپ Lenovo ThinkPad T460s با تراکم پیکسلی p720 و کیفیت HD تصاویری با کیفیت بالا و روان را در جلسات آنلاین ارائه می دهد.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Lenovo T460s Core i5 6500U

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل ششم i5 با مدل 6500U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.4 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین تا 24 گیگابایت قابل ارتقا است و همچنین دارای 6 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo T460s Core i5 6500U به صورت پیش فرض 256 گیگابایت است و می توان آن را تا 2 ترابایت هارد ارتقا داد. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 520 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Lenovo T460s Core i5 6500U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

رم این دستگاه از نوع DDR4 است و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است داده های بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo T460s Core i5 6500U

لپ تاپ Lenovo T470s دارای صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920×1080 (FHD) است. لپ تاپ استاندارد Lenovo ThinkPad T460s دارای صفحه نمایش مات با کیفیتی است که وضوح Full HD عالی را ارائه می دهد. نمایشگر بسیار کمتر چشم کاربر را خسته می کند و بنابراین برای استفاده طولانی مدت مناسب است.

اسپیکر Lenovo ThinkPad T460s یکی از قوی ترین اسپیکرها در میان دیگر اولترابوک های اداری است. صدای خواننده به وضوح از موسیقی متمایز است. همچنین هنگام پخش فایل صوتی، می توانید نوع پخش را بر اساس محتوا انتخاب کنید. همچنین با استفاده از تنظیمات پویا این کار را به خود لپ تاپ بسپارید.

صفحه کلید لپ تاپ Lenovo T460s

کیبورد لپ تاپ Lenovo T460s دارای کلیدهای نرم و روان برای تایپ سریع است و برخلاف بسیاری از لپ تاپ ها، جهشی در وسط کیبورد مشاهده نخواهید کرد. پد لمسی این لپ‌تاپ از کلیک چند انگشتی برای کارهایی مانند زوم، پیمایش با دو انگشت و تکان دادن سه انگشت برای جابه‌جایی بین برنامه‌ها پشتیبانی می‌کند. نشانگر قرمز رنگ این دستگاه مانند سایر لپ تاپ های لنوو سریع و روان است.

لپ تاپ استاندارد T460s تمام پورت های لازم برای لپ تاپ اداری مانند USB 3.0، HDMI، پورت نمایشگر کوچک و LAN را برای راحتی کاربر فراهم می کند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460s با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T460s نسل ششم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad T460s نسل ششم i5"، کلیک کنید.