بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X1 Carbon نسل ششم i5

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo X1 Carbon Core i5 6500U

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon اگر به دنبال لپ‌تاپ با عمر طولانی هستید، می‌توانید بهترین سخت‌افزار را با قیمت پایین داشته باشید. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. لپ‌تاپ‌های سری ThinkPad لنوو معمولاً برای کارهای صنعتی طراحی شده‌اند و Thinkpad X1 Carbon محصولی سخت، قابل اعتماد و قدرتمند است.

در حالی که X1 Carbon از فیبر کربن به عنوان ماده اصلی استفاده می کند، این مدل فقط از فیبر کربن برای پوشش استفاده می کند، که باعث دوام بیشتر آن می شود – تحت فشار شدید کمی خم می شود، بنابراین مطمئن باشید که صفحه نمایش LCD همیشه در شرایط خوبی خواهد بود. همانطور که توسط لنوو ادعا شده است، این لپ تاپ 14 اینچی 1.4 کیلوگرم وزن و تنها 17 میلی متر ضخامت دارد.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل ششم i5 با مدل 6500U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.4 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین دارای 6 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon Core i5 6500U به طور پیش فرض 256 گیگابایت است. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 520 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Lenovo X1 Carbon Core i5 6500U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

رم این دستگاه از نوع DDR4 بوده و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است داده های بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon

لپ تاپ Thinkpad X1 Carbon دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS با رزولوشن 1920 در 1080 (FHD) است. این صفحه نمایش مات به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های با نور بالا بدون هیچ مشکلی کار کند. علاوه بر این، این صفحه نمایش چشم کاربر را خسته نمی کند و برای گیمرها، معامله گران و تماشاگران فیلم مناسب است.

صفحه کلید لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Carbon

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Thinkpad X1 Carbon Lenovo دارای مزایای بسیاری است. لنوو همیشه در طراحی کیبوردهای ThinkPad خود به خوبی عمل کرده است. صفحه کلید 14 اینچی به اندازه کافی بزرگ است، با فاصله مناسب کلیدها و جابجایی آسان کلیدها. این همان چیزی است که معمولاً از یک دستگاه ThinkPad انتظار دارید. همچنین صفحه کلید دارای نور پس زمینه LED و قرارگیری کلید Fn است. به علاوه سطح تاچ پد شیشه ای است و بازخورد نرمی دارد و هر تماسی را با دقت بالایی ثبت می کند.

پورت های لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon

این دستگاه دارای یک پورت شارژ DC در سمت چپ است. همچنین یک پورت OneLink+ برای اتصال سایر لوازم جانبی، یک mini DisplayPort و یک کانکتور USB 3.0 وجود دارد. در سمت راست می توانید HDMI، دو پورت USB 3.0 و یک جک 3.5 میلی متری صدا را مشاهده کنید. در صورت نیاز به دسترسی سریع به کنترل‌های صدا در حالت تبلت، در جلوی دستگاه یک دکمه پاور و یک دکمه تنظیم صدا وجود دارد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon همراه با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X1 Carbon نسل ششم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X1 Carbon نسل ششم i5"، کلیک کنید.