بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X1 Carbon نسل پنجم i7 – تاچ اسکرین

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo Thinkpad X1 Carbon Core i7 5600U

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon که برای کسانی که به دنبال لپ تاپ نازک تر و سبک تر Lenovo هستند گزینه ایده آلی است. اگر به دنبال یک لپ تاپ با عمر طولانی هستید، می توانید بهترین سخت افزار را با قیمت پایین تهیه کنید. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو عموما برای کارهای صنعتی طراحی شده اند. این بار لپ تاپ لنوو که معمولا با پردازنده های نسل 2، 3 و 4 در بازار یافت می شود، به پردازنده Broadwell i7-5600 مجهز شده است. ظرافت و وزن بسیار کم این لپ تاپ (1.3 کیلوگرم) به شما کمک می کند همیشه این اولترابوک فوق العاده را به عنوان یک نوت بوک همراه خود داشته باشید. ضمن اینکه 8 گیگابایت رم در این لپ تاپ در نظر گرفته شده است که می توانید حس جدیدی از سرعت و قدرت را تجربه کنید. صفحه کلید با نور پس زمینه، حسگر اثر انگشت و باتری 8 سلولی پر شارژ از دیگر ویژگی ها و قابلیت های این دستگاه است.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل پنجم i7 با شماره مدل 5600U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.6 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین دارای 4 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon Core i7 5600U به صورت پیش فرض 256 گیگابایت است و می توان آن را تا 2 ترابایت هارد ارتقا داد. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 550 می باشد.

رم این دستگاه از نوع DDR4 است و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است داده های بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon

صفحه نمایش لپ تاپ 14 اینچی و کیفیت فول اچ دی (مات) می باشد. این صفحه نمایش مات به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های با نور بالا بدون هیچ مشکلی کار کند. علاوه بر این، این صفحه نمایش چشم کاربر را خسته نمی کند و برای گیمرها، معامله گران و تماشاگران فیلم مناسب است. لپ تاپ ThinkPad مجهز به صفحه نمایش دقیق (WQHD, 2560 X 1440) و صفحه نمایش ضد تابش نور است که به شما امکان می دهد تصاویر روشن تر و کیفیت رنگ بهتری را تجربه کنید.

صفحه کلید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Thinkpad X1 Carbon لنوو مزایای زیادی دارد. لنوو همیشه در طراحی کیبوردهای ThinkPad خود به خوبی عمل کرده است. صفحه کلید تطبیقی ​​منحصر به فرد می تواند به طور خودکار با توجه به درخواست شما با استفاده از کلیدهای عملکرد تغییر کند. این می تواند منجر به شلوغی کمتر و بهره وری بهتر شود و صفحه کلیدی کارآمد ارائه دهد.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon همراه با عکس و پاسخ به سوالات کاربران با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X1 Carbon نسل پنجم i7 – تاچ اسکرین" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X1 Carbon نسل پنجم i7 – تاچ اسکرین"، کلیک کنید.