بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X220

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad X220

لپ تاپ Lenovo Thinkpad X220 ظاهر و ظاهر لپ تاپ های ThinkPad در طول زمان تغییر کرده است و خطوط و اندازه های مختلف محصولات ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. همانطور که گفته شد، دستگاه هنوز به وضوح به عنوان ThinkPad در 100 یارد قابل تشخیص است، از پوسته مشکی جعبه ای تا صفحه کلید بسیار شلوغ با اشاره گر نمادین در وسط. از برخی جهات، تغییر کوچک در طراحی ThinkPad سال به سال شگفت‌انگیز است، زیرا لنوو نشان داده است که می‌تواند با خط مصرفی IdeaPad طراحی کاملاً مدرنی داشته باشد. اما منطقی است زیرا بخش‌های فناوری اطلاعات شرکت‌ها به آشنایی و تداوم بیش از هر چیز اهمیت می‌دهند. ThinkPad با ظاهری کاملاً متفاوت ممکن است در بسیاری از کابینت ها جای نگیرد.

ویژگی های لپ تاپ Lenovo Thinkpad X220

X220 با صفحه نمایش 12.5 اینچی منحصر به فرد خود که نیم اینچ به اندازه صفحه نمایش X201 قبلی اضافه می کند، فضایی برای صفحه کلید وسیع تری دارد که یکی از بزرگترین ویژگی های سیستم است. حتی تعداد بیشتری از لپ‌تاپ‌های تجاری اکنون به صفحه‌کلیدهای آشنا به سبک جزیره‌ای با کلیدهای منفرد روی تخت و با فاصله زیاد روی آورده‌اند. با این حال، خط ThinkPad دارای سبک قدیمی تری از کلیدهای با فاصله نزدیک است که در پایین پهن تر و در بالا کمی مخروطی هستند. اگر روی صفحه‌کلید دسک‌تاپ سنتی تایپ می‌کنید، احتمالاً قبلاً از یکی از آن‌ها استفاده می‌کنید، اما با لپ‌تاپ‌ها، این سبک کاملاً ناپدید شده است. چند دقیقه طول کشید تا به ضربات عمیق و حس متراکم عادت کنیم، اما پس از آن تایپ عالی بود (گفته می‌شود لنوو سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیقات صفحه کلید کرده است).

کلیدهای مهمی مانند Shift، Enter و حتی Delete واقعاً بزرگ هستند و شما به سرعت فراموش می کنید که در حال تایپ کردن در یک لپ تاپ زیر 13 اینچی هستید. مشکل اصلی ما این است که سینی صفحه کلید شلوغ بیش از حد شلوغ است، با برچسب های سفید و آبی بزرگ برای بسیاری از کلیدها و کلیدها مانند صفحه بالا/پایین و صفحه چاپ که در گوشه های بالایی فشرده شده است. بیایید بگوییم که فضای منفی زیادی در اینجا وجود ندارد. علاوه بر دکمه های صدا، بلندگو و میکروفون اختصاصی، یک دکمه راه اندازی سریع برای مجموعه نرم افزاری ThinkVantage لنوو نیز وجود دارد.

این به شما امکان دسترسی یک مرحله‌ای به تمام سیستم‌ها و ابزارهای پشتیبانی برای کسب‌وکار را در یک مکان می‌دهد، از جمله عیب‌یابی، دانلود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، و مدیریت تنظیمات قدرت و امنیت. پد لمسی بزرگ X220 قابل توجه است، به خصوص که باید فضا را با یک اشاره گر قدیمی و مجموعه ثانویه دکمه های ماوس به اشتراک بگذارد. به جای بررسی این موضوع که چرا لپ تاپ های کوچکتر باید نشانگر را بازنشسته کنند، روی دغدغه اصلی خود یعنی دکمه های یکپارچه ماوس تعبیه شده در صفحه لمسی تمرکز خواهیم کرد.

برای روشن بودن، دکمه‌های اشاره‌گر روی ماوس همچنان دکمه‌های فردی سنتی هستند، اما دکمه‌های اصلی در خود پد لمسی تعبیه شده‌اند که کمی روی لبه جلویی سیستم خمیده می‌شود. مناطق کلیک چپ و راست فقط با یک خط کم رنگ مشخص می شوند، بنابراین شما زمان زیادی را صرف پیدا کردن مکان آنها خواهید کرد یا مانند ما، وقتی می خواهید کلیک راست کنید، تصادفاً کلیک چپ کنید. برخلاف تاچ پد غیرچسبنده اپل، نمی توانید فقط با دو انگشت ضربه بزنید تا کلیک راست کنید. این طراحی جدید پد لمسی پد بزرگتری ایجاد می کند، اما استفاده از آن از برخی جهات نیز سخت تر است، بنابراین نمی توانیم آن را موفقیت آمیز بنامیم.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X220 به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X220" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X220"، کلیک کنید.