بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X240 نسل چهارم i5

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad X240

لپ تاپ Lenovo Thinkpad X240 سبک ترین و باریک ترین مدل Thinkpad است.

کیبورد برنده جایزه برای ویندوز 8 پیشرفته

لپ‌تاپ افسانه‌ای ThinkPad با اندازه دقیق و مستحکم دارای صفحه‌کلید ارگونومیک برای ارائه طیف کاملی از لمس‌های راحت و TrackPoint® است که اکنون برای ویندوز 8 بهینه شده است. همچنین به همراه دکمه‌های چند رسانه‌ای مربوطه، عملکرد قفل و دسترسی فوری برای نمایش برنامه‌های مختلف بهینه شده است. . به علاوه، با اندازه بزرگتر، ادغام 5 نقطه ای TrackPad را می توان به روش های مختلف از طریق تنظیمات پیکربندی استفاده کرد.

تا نسل چهارم Intel® Core™

لپ تاپ استاندارد Lenovo Thinkpad X240 cori5 با پردازنده های نسل چهارم Intel® Core i5™ عملکردی را برای افزایش بهره وری کار شما ارائه می دهد. فورا روشن می شود و همیشه به روز است. می‌توانید به سرعت چند کار را انجام دهید، به راحتی بین برنامه‌ها جابه‌جا شوید، و به صورت بی‌سیم در تماس‌های ویدیویی با کیفیت بالا شرکت کنید، همگی با عمر باتری طولانی‌تر. همچنین می توانید با ویژگی های امنیتی داخلی در برابر سرقت هویت محافظت کنید و دسترسی ایمن به شبکه خود را تضمین کنید. در واقع، تنها چیز شگفت‌انگیزتر از رایانه شخصی با پردازنده Intel Core این است که کاربران شما با آن چه خواهند کرد.

Intel VPRO™ و فناوری مدیریت فعال

توابع ساده و متداول IT برای محافظت از اطلاعات حساس ارائه شده است. از مزایای این فناوری می‌توان به رمزگذاری/رمزگشایی سریع داده‌ها، مسدود کردن دسترسی غیرمجاز و کنترل از راه دور اشاره کرد.

صفحه نمایش 7 اینچی HD IPS

صفحه نمایش 7 اینچی HD S5000 (با رزولوشن 800 در 1280) با روشنایی 350 نیت با گستره رنگ 60 درصد، تصاویری واضح و واضح را برای تجربه ای عالی ارائه می کند. علاوه بر این، استفاده از فناوری سوئیچ صفحه نمایش (IPS) به ما اجازه می دهد تا زاویه دید وسیع 178 درجه داشته باشیم و بتوانیم برای اشتراک گذاری فیلم و عکس با دوستان به طور کامل متصل باشیم.

تکنولوژی قدرتمند

ترکیب یک باتری داخلی با یک باتری خارجی قابل تعویض گرم، قدرت انعطاف پذیر و حداکثر عمر باتری را فراهم می کند. تعویض باتری بدون تامین برق و استفاده از یک باتری اضافی برای افزایش زمان بین دو شارژ حدود 17 ساعت زمان می دهد.

ساختار مقاوم و MIL-SPEC تست شده است

فناوری نوآورانه رول استحکام و استحکام فوق‌العاده‌ای را به بدنه نوت بوک می‌افزاید (فیبر کربن در بالا با منیزیم در زیر برای به دست آوردن حداکثر استحکام بدون اضافه کردن وزن). مشخصات نظامی برای استحکام، دوام و کیفیت محصولات نوت بوک ThinkPad با آزمایش در هشت پارامتر فشار بالا، رطوبت، لرزش، دمای بالا، شوک حرارتی، فشار کم (15000 فوت)، دمای پایین و گرد و غبار انجام شده است.

فناوری NFC

پیکربندی Near Field Communication (NFC) کار را ساده می‌کند و راهی امن برای اشتراک‌گذاری داده‌ها، اتصال دستگاه‌ها، دستگاه‌های شبکه و موارد دیگر فراهم می‌کند.

پورت VGA

پورت VGA برای اتصال به یک پروژکتور در اتاق کنفرانس است که ممکن است کسب و کار هنوز داشته باشد، و VGA اصلی به معنای عدم وجود کلید برای خرید/از دست دادن/تعویض است.

ظرفیت حسی

صفحه نمایش لمسی خازنی امکان پاسخگویی بی عیب و نقص را به همراه عملکرد لمس 10 انگشتی فراهم می کند. این عملیات آنی است و انگشت اشاره انگشتان اطراف صفحه را دنبال می کند.

انتقال سریع داده در لپ تاپ Lenovo Thinkpad X240 cori5

انتقال داده بین این دستگاه و سایر دستگاه های مجهز به USB 3.0 فوق سریع که قادر به انتقال فایل ها تا 10 برابر سریعتر است، امکان کپی سریع فایل های چند رسانه ای بزرگ و همچنین مدیریت اتصالات بی سیم بین لوازم جانبی صوتی و تصویری را فراهم می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X240 نسل چهارم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Lenovo Thinkpad X240 نسل چهارم i5"، کلیک کنید.