بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460 نسل ششم i5

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460

Lenovo Thinkpad T460 با ابعاد 13.4 x 9.2 x 0.83 اینچ، نازک‌ترین یا سبک‌ترین لپ‌تاپ تجاری 14 اینچی نیست. اما به اندازه کافی جمع و جور است که می تواند هر جایی را حمل کند یا روی پاهای شما تعادل ایجاد کند. لپ‌تاپ لنوو از لپ‌تاپ خود برای باز کردن قفل باتری قابل جابجایی استفاده می‌کند، که یک مزیت بزرگ نسبت به رقبا است، به خصوص اگر دستگاه 6 سلولی را انتخاب کنید.

لپ تاپ لنوو به لطف شاسی پلاستیکی تقویت شده با فیبر شیشه ای می تواند چند خط و خش را تحمل کند. به گفته این شرکت، T460 چندین تست دوام MIL-SPEC 810G از جمله تست دمای شدید، شوک و لرزش را پشت سر گذاشته است.

صفحه کلید لپ تاپ Thinkpad T460 Lenovo

صفحه کلید ضد افت در ThinkPad T460 با کلیدهای شکلک شکلی که حرکت زیادی را ارائه می دهد، یک تجربه تایپ واقعا عالی را فراهم می کند. کلیدها دارای 2.33 میلی متر حرکت عمودی هستند که برخی از عمیق ترین مواردی است که تا به حال در لپ تاپ دیده ایم (معمولاً 1.5-2 میلی متر است). صفحه کلید فقط به 50 گرم نیرو برای فعال کردن (یا فشار دادن) نیاز دارد، بنابراین مانند سایر ThinkPad هایی که به 55-60 گرم نیاز دارند، احساس نمی شود.

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو

صفحه نمایش لمسی 14 اینچی ThinkPad T460 با رزولوشن 1920 در 1080 تصاویر واضح و رنگ های نسبتا دقیق اما غیر اشباع را ارائه می دهد. وقتی تریلر فیلم Captain America: Civil War را تماشا کردم، جزئیات ظریفی مانند چین و چروک های روی پیشانی استیو راجر و چروک های روی کلاه او واقعاً برجسته بودند. آبی لباس کاپیتان و قرمز زره مرد آهنی محو و کمی تیره بود، اما شسته نشده بود. هنگامی که تصاویر با زاویه بیش از 45 درجه به سمت چپ یا راست مشاهده می شوند، کمی محو می شوند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460 به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده لنوو)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460 نسل ششم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460 نسل ششم i5"، کلیک کنید.