بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460 نسل ششم i7

توضیحات

لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460 نسل ششم i7

لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460 6th Gen i7 به دلیل داشتن کلیدهای TrackPoint چشم نواز به عنوان ThinkPad شناخته می شود. ما این طرح را ساده و نسبتاً مردانه می نامیم. سطوح نسبتاً مقاوم در برابر اثر انگشت که کل دستگاه را تزئین می‌کنند و قاب مشکی مات نمایشگر تأثیر بسیار خوبی بر جای می‌گذارد. پوشش نرم و مخملی آن به راحتی تمیز نمی شود، اما چسبندگی مطلوبی را ایجاد می کند.

در نگاه اول، تاچ پد ظاهر تا حدی عجیب خود را مدیون سه دکمه تعبیه شده در قسمت بالایی است که به نظر می رسد متعلق به دوره اصلی TrackPoint IBM باشد. امکان استفاده همزمان از صفحه کلید را فراهم می کند. کلیدها دارای افت نسبتا طولانی، مقاومت خوب و نقطه فشار واضح هستند، اما کاملاً فاقد بازخورد صوتی هستند

پورت های لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460

برای اولین بار، ThinkPad T460 فاقد پورت VGA است که به ندرت برای اتصال پروژکتورهای قدیمی مورد نیاز است. در غیر این صورت، همه چیزهایی که کاربران آفیس معمولاً انتظار دارند نصب می شود. علاوه بر سه پورت USB 3.0 و HDMI (1.4)، mini-DisplayPort، پورت اتصال و SmartCard Reader مورد توجه ویژه گروه هدف قرار خواهند گرفت. Thunderbolt و USB 3.1 Type-C وجود ندارند، اما هاب USB بی سیم UoIP را می توان در Device Manager پیدا کرد.

پورت ها کاملاً در کناره پشتی قرار گرفته اند تا کابل های همراه با استفاده از ماوس خارجی تداخل نداشته باشند. Lenovo کاملاً از این الگو پیروی نمی کند، اما سمت راست جلو، که برای اکثر کاربران (راست دست) حیاتی است، تا حد زیادی خالی باقی می ماند.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460 به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460 نسل ششم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460 نسل ششم i7"، کلیک کنید.