بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460p نسل ششم i7

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo T460p Core i7 6600U

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460p اگر به دنبال لپ‌تاپ با عمر طولانی هستید، می‌توانید بهترین سخت‌افزار را با قیمت پایین داشته باشید. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو معمولاً برای کارهای صنعتی طراحی شده اند و مدل T460p مقاوم، قابل اعتماد و قدرتمند است. Lenovo ThinkPad T460 یک لپ تاپ نسبتا سبک است که به راحتی انتظارات کاربر را برآورده می کند. لپ تاپ Lenovo T460 از پردازنده نسل ششم بهره می برد. وزن این لپ تاپ تنها 1.8 کیلوگرم است و در لیست لپ تاپ های سبک قرار دارد. به همین دلیل به راحتی می توان آن را جابجا کرد. بدنه لپ تاپ لنوو T460 از پلاستیک فشرده با کیفیت ساخته شده و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم است. مهندسان آن بیش از 95 درصد مقاومت آن در برابر ضربه را اعلام کرده اند که رقم قابل توجهی است.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Thinkpad T460p Lenovo

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل ششم i7 با مدل 6600U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.4 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 16 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. و دارای 4 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo T460p Core i7 6600U به صورت پیش فرض 512 گیگابایت است و می توان آن را تا 2 ترابایت هارد ارتقا داد. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 530 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Lenovo T460p Core i7 6700 HQ به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460p

لپ تاپ Lenovo T460p دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS با وضوح 1920 در 1080 (FHD) است. این صفحه نمایش مات به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های با نور بالا بدون هیچ مشکلی کار کند. علاوه بر این، این صفحه نمایش چشم کاربر را خسته نمی کند و برای گیمرها، معامله گران و تماشاگران فیلم مناسب است.

صفحه کلید لپ تاپ Thinkpad T460p Lenovo

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Lenovo T460p مزایای زیادی دارد. لنوو همیشه در طراحی کیبوردهای ThinkPad خود به خوبی عمل کرده است. دکمه های صفحه کلید با رنگ سفید و مات مشخص شده اند. تایپ با کلیدهای این صفحه کلید همچنان بازخورد بسیار خوبی دارد و کلیدهای اختصاصی لنوو به شما کمک می کنند تا بدون خستگی تایپ کنید. عرض صفحه کلید این لپ تاپ 14 اینچ است و به همین دلیل فاصله مناسبی بین دکمه ها وجود دارد. چیدمان دکمه ها تغییر نمی کند، اما کاربران جدید لنوو باید به جابجایی دکمه های FN و CTRL عادت کنند. البته این دکمه ها در تنظیمات بایوس قابل جابجایی هستند. علاوه بر این، صفحه کلید این لپ تاپ دارای نور پس زمینه است که می تواند برای کاربرانی که علاقه مند به تایپ در نور کم هستند فعال شود. جالب اینجاست که تایپ روی این کیبورد کمی پر سر و صدا است.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460p به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460p نسل ششم i7" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460p نسل ششم i7"، کلیک کنید.