بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460p نسل ششم i7 گرافیک دار

توضیحات

لپ تاپ 14 اینچی Lenovo T460p Core i7 6820U

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460p اگر به دنبال لپ‌تاپ با عمر طولانی هستید، می‌توانید بهترین سخت‌افزار را با قیمت پایین داشته باشید. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. لپ تاپ های سری ThinkPad لنوو معمولا برای کارهای صنعتی طراحی شده اند و مدل T470s مقاوم، قابل اعتماد و قدرتمند است.

شاید در نگاه اول ضخامت 24 میلی متری لپ تاپ نظر کاربر را به خود جلب کند، اما جالب است بدانید که نسبت به نسل های قبل، اولترابوک تجاری T460p سبک تر است. سطح قاب لپ تاپ تجاری T460p با روکش پلاستیکی به رنگ محبوب زغالی پوشانده شده است. جنس بدنه فیبر کربن تقویت شده است که در ترکیب با فلز منیزیم ساختار بسیار محکمی به لپ تاپ می دهد. علاوه بر این، از لولاهای فلزی برای اتصال قاب به قاب استفاده می شود که از صفحه نمایش در برابر آسیب محافظت می کند و با وجود اینکه مقاوم است، اجازه می دهد تا صفحه نمایش به آرامی تا 180 درجه باز شود. این لپ تاپ دارای باتری شش سلولی است. با توجه به ساختار باتری، قسمت پشتی لپ تاپ 1.5 سانتی متر از جلو بالاتر است. این مزیت نه تنها باعث جریان بهتر هوا می شود، بلکه ناراحتی مچ دست را در طولانی مدت کاهش می دهد.

بررسی مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Thinkpad T460p Lenovo

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل است و از پردازنده نسل ششم i7 با مدل 6820U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.7 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است و همچنین دارای 8 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo T460p Core i7 6820U به طور پیش فرض 256 گیگابایت است. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 530 است که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Lenovo T460p Core i7 6820U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

رم این دستگاه از نوع DDR4 بوده و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است داده های بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460p

لپ تاپ Lenovo T460p دارای صفحه نمایش 14 اینچی IPS با وضوح 1920 در 1080 (FHD) است. این صفحه نمایش مات به کاربر این امکان را می دهد که در محیط های با نور بالا بدون هیچ مشکلی کار کند. علاوه بر این، این صفحه نمایش چشم کاربر را خسته نمی کند و برای گیمرها، معامله گران و تماشاگران فیلم مناسب است. لپ تاپ لنوو دارای صفحه نمایش با وضوح فول اچ دی است که به لطف ویژگی IPS به کاربران اجازه می دهد تصاویر را از زوایای مختلف مشاهده کنند. به طور خلاصه، با توجه به قابلیت های پردازش و خروجی، لپ تاپ T460p یکی از بهترین لپ تاپ های تجاری لنوو است.

صفحه کلید لپ تاپ Thinkpad T460p Lenovo

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ Lenovo T460p مزایای زیادی دارد. لنوو همیشه در طراحی کیبوردهای ThinkPad خود به خوبی عمل کرده است. طراحی جزیره ای با شکل حرفه ای، فاصله کلیدی مناسب، حساسیت و نیروی فشار کلید همان چیزی است که در صفحه کلید Lenovo T460p دیده می شود. همچنین صفحه کلید مجهز به نور پس زمینه است که می توانید در محیط های کم نور برای تایپ آسان از آن استفاده کنید.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Lenovo Thinkpad T460p به همراه عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460p نسل ششم i7 گرافیک دار" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad T460p نسل ششم i7 گرافیک دار"، کلیک کنید.