بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad X1 Yoga نسل ششم i5

نقد و بررسی

مدل لپ تاپ 14 اینچی لنوو Thinkpad X1 Yoga Core i5 6300U

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Yoga که یک گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ بسیار نازک و حرفه ای هستند. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. این لپ تاپ سبک وزن 1.3 کیلوگرمی دارای صفحه نمایشی با چرخش 360 درجه است که برای راه اندازی برنامه های مختلف، ارائه محتوا در جلسات، خلق هنر و ارتباط با دیگران مناسب است. این لپ تاپ انعطاف پذیری بالایی را برای شرایط کاری شما فراهم می کند. بسته به نحوه استفاده از آن، می توانید از این اولترابوک به عنوان لپ تاپ یا تبلت استفاده کنید.

لپ تاپ Lenovo X1 Yoga به ویژگی های امنیتی نیز توجه کرده است. برای ورود به سیستم، می توانید از حسگر اثر انگشت برای احراز هویت استفاده کنید. بر خلاف بسیاری از لپ‌تاپ‌های دیگر که از یک خواننده اثر انگشت برای احراز هویت استفاده می‌کنند، X1 Yoga استاندارد قفل سیستم را با یک ضربه ساده روی ماژول باز می‌کند.

لپ‌تاپ X1 Yoga علاوه بر تمام ویژگی‌های قابل توجه، از یک قلم نوری نیز بهره می‌برد. این خودکار در داخل بدنه لپ تاپ قرار می گیرد و با شارژ 15 ثانیه ای می توان تا 100 دقیقه برای نقاشی، یادداشت برداری و حتی یادداشت ایده استفاده کرد. تجربه هنرمندان با این قلم را می توان در سه کلمه دقت، سرعت و ایجاد فاصله مناسب از اثر خلاصه کرد.

مشخصات سخت افزاری مدل لپ تاپ لنوو را بررسی کنید Thinkpad X1 Yoga

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل ششم i5 با مدل 6300U بهره می برد. این پردازنده حداقل فرکانس 2.4 گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می دهد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR4 می باشد. همچنین تا 32 گیگابایت قابل ارتقا است و همچنین دارای 3 مگابایت حافظه کش است.

حافظه داخلی لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Yoga به صورت پیش فرض ۲۵۶ گیگابایت است و تا ۸ ترابایت هارد قابل ارتقا است. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 520 می باشد که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Yoga Core i5 6300U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

رم این دستگاه از نوع DDR4 بوده و یکی از مزیت های اصلی آن نسبت به DDR3 سرعت بالا و مصرف برق کمتر آن است. علاوه بر این، این نوع رم قادر است داده های بیشتری را به طور همزمان پردازش کند.

صفحه نمایش لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Yoga

لپ تاپ X1 Yoga با صفحه نمایش 14 اینچی دارای کیفیت صفحه نمایش 2K و وضوح تصویر 1440*2560 و همچنین فناوری OLED می باشد. این نمایشگر با استفاده از قابلیت نورپردازی صفحه نمایش با استفاده از پیکسل های خودنور، طیف گسترده و دقیق تری از رنگ ها را ارائه می دهد. به همین دلیل، می توانید رنگ های غنی تر و تفکیک رنگ بیشتری را در آثار هنری، تصاویر، فیلم ها و وب سایت ها مشاهده کنید.

صفحه کلید لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Yoga

صفحه کلید و تاچ پد لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Yoga مزایای زیادی دارد. لنوو همیشه در طراحی کیبوردهای ThinkPad خود به خوبی عمل کرده است. طراحی جزیره ای حرفه ای، فاصله مناسب بین دکمه ها، حساسیت و نیروی فشار دادن دکمه ها، این موضوع در کیبورد Thinkpad X1 Yoga دیده می شود. علاوه بر این، فاصله بین کلیدها 1.5 میلی متر است. کیبورد جزیره ای این لپ تاپ در برابر مایعات مقاوم است. همچنین می توانید از نور پس زمینه آن برای نوشتن در محیط های کم نور استفاده کنید. حرکت مکان نما در تاچ پد این لپ تاپ نرم، روان و بدون تاخیر است. تاچ پد از دستورات چند انگشتی مانند زوم با دو انگشت نیز پشتیبانی می کند. هنگامی که نیازی به استفاده از صفحه کلید لپ تاپ Lenovo X1 Yoga ندارید، می توانید از عملکرد چرخش صفحه نمایش 180 درجه استفاده کنید و صفحه کلید را به زاویه مناسب برگردانید.

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ لنوو Thinkpad X1 Yogaبه همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad X1 Yoga نسل ششم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ لنوو مدل Thinkpad X1 Yoga نسل ششم i5"، کلیک کنید.