بررسی لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 2 نسل هشتم i5

نقد و بررسی

لپ تاپ 13 اینچی مایکروسافت سرفیس 2 Core i5 8250U

مشخصات لپ تاپ سرفیس 2 مایکروسافت، قیمت و خرید این یک گزینه ایده آل برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ با عمر طولانی هستند. در ادامه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های این دستگاه بررسی می شود. سری Surface Laptop 2 مایکروسافت دارای صفحه نمایش 13 اینچی است. این لپ تاپ از پردازنده چهار هسته ای نسل هشتم اینتل Core i5 با حافظه نهان 6 مگابایتی و سرعت فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی اینتل UHD 620 استفاده می کند.

بررسی مشخصات سخت افزاری مدل سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت

پردازنده این لپ تاپ ساخت اینتل بوده و از پردازنده نسل هشتم i5 با مدل 8250U بهره می برد. رم این دستگاه 8 گیگابایت و از نوع DDR3 می باشد. همچنین 6 مگابایت حافظه کش با فرکانس 2.0 گیگاهرتز وجود دارد.

حافظه داخلی Surface Laptop 2 Core i5 8250U به طور پیش فرض ۲۵۶ گیگابایت است. کارت گرافیک این دستگاه Intel HD Graphics 620 است که با توجه به ترکیب قوی این سخت افزارها می توان گفت Surface Laptop 2 Core i5 8250U به خوبی پاسخگوی نیاز روزانه کاربران است.

لپ تاپ سرفیس 2 مایکروسافت برای افزایش کارایی به جک صدا، وب کم و پورت USB 3.0 برای انتقال اطلاعات و شارژ دستگاه های دیگر مانند گوشی یا دوربین مجهز شده است. همچنین دارای صفحه کلید کامل با کلیدهای دارای نور پس زمینه است. این یک تجربه تایپ استثنایی را حتی در شرایط کم نور فراهم می کند و به شما امکان می دهد ساعت ها بدون خستگی بنویسید.

صفحه نمایش لپ تاپ سرفیس 2 مایکروسافت

SURFACE LAPTOP 2 ساخت مایکروسافت یک لپ تاپ 13 اینچی لمسی با صفحه نمایش رنگی و صفحه نمایش لمسی است. نسبت تصویر 3:2، 13.5 اینچ و رزولوشن 1504 در 2256 پیکسل است که تصاویری با کیفیت بالا ارائه می دهد. صفحه نمایش لمسی از لمس همزمان 10 نقطه ای پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد با نوک انگشتان خود با آن ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، محافظ Corning Gorilla Glass 3 تضمین می کند که صفحه نمایش در برابر خط و خش و ضربه محافظت می شود. با استفاده از این صفحه نمایش لمسی 13.5 اینچی می توانید به راحتی با لمس صفحه به ایده های خود پی ببرید و تمامی عملکردها را با لمس انجام دهید. این پنل نیز 13.5 اینچ با وضوح 2256 در 1504 پیکسل است که در نتیجه تراکم پیکسلی آن 201 PPI است.

صفحه کلید مایکروسافت سرفیس لپ تاپ 2

صفحه کلید و تاچ پد در سرفیس لپ تاپ 2 مزایای زیادی دارد. مایکروسافت همیشه در طراحی کیبوردهای خود به خوبی عمل کرده است. صفحه لمسی ClickPad با کلیدهای ماوس یکپارچه شده و از استاندارد مایکروسافت Precision پشتیبانی می کند. سطح شیشه ای آن خاصیت خنک کنندگی بسیار خوبی دارد. البته انگشتان خیس می توانند هنگام کشش سطح مشکل ایجاد کنند. به طور کلی مکان نما به راحتی حرکت می کند و حرکات تا پنج انگشت به خوبی تشخیص داده می شود. صفحه لمسی خازنی این تاچ پد تا 10 ورودی را به طور همزمان تشخیص می دهد. همانطور که از یک صفحه نمایش لمسی مدرن انتظار دارید، هیچ محدودیتی برای این عملیات وجود ندارد و ورودی ها فورا ساخته می شوند.

مشخصات، قیمت و خرید لپ تاپ Microsoft Surface 2 به همراه تصاویر و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و گزینه پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از توضیحات ذکر شده در وب سایت محصول)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، نام و نشانی را انتخاب کنید فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو به عنوان منبع ذکر کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 2 نسل هشتم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 2 نسل هشتم i5"، کلیک کنید.