بررسی لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Pro 6 نسل هشتم i5

توضیحات

لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو 6 نسل هشتم i5

سرفیس پرو 6 نازک و سبک است، بنابراین می‌توانید به راحتی آن را هر کجا که می‌روید ببرید. سرفیس پرو 6 دارای پایه‌ای لولایی است که با مکان و کاری که انجام می‌دهید، چه در حال پرواز، چه در ساحل یا در استودیو باشید، تنظیم می‌شود.

حالت لپ تاپ

Surface Pro 6 با برداشتن پایه داخلی و اضافه کردن یک پوشش قابل جدا شدن Surface Pro Signature Type، Surface Pro 6 را به حالت لپ تاپ تبدیل کنید.
با بسته شدن داک، سرفیس پرو 6 تبلت قدرتمندی است که سبک وزن و قابل حمل است. از آن با قلم سرفیس برای یادداشت برداری، یادداشت ایده یا طرح استفاده کنید. در پایان روز، می توانید با پخش فیلم مورد علاقه خود استراحت کنید.

قدرت و عملکرد فوق العاده

Surface Pro 6 به اندازه‌ای سبک است که زیر بغل شما بلغزد تا شما را به جلسه بعدی برساند، با این حال دارای یک پردازنده هسته هشتم اینتل با قدرت و عملکرد برای اجرای همه نرم‌افزارهای دسکتاپ است که برای انجام کار به آن نیاز دارید.

در تماس های ویدیویی همکاری کنید
6 دوربین جلویی Surface Pro Skype HD برای جلسات ویدیویی و تماس‌ها عالی هستند. اسکایپ را از فروشگاه مایکروسافت دریافت کنید.

با لمس کارها را سریعتر انجام دهید

Surface Pro 6 دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی با وضوح بالا PixelSense™ است که به سرعت به لمس شما پاسخ می دهد و ایده های شما را زنده می کند. برای آشنایی با حرکات صفحه لمسی یا پد لمسی، به حرکات صفحه لمسی یا صفحه لمسی مراجعه کنید. از لمس با ویندوز استفاده کنید
با حداکثر 13.5 ساعت پخش ویدیو، دیگر لازم نیست نگران تمام شدن باتری یا حمل شارژر باشید. برای تغییر تنظیمات باتری، به نکات صرفه جویی در باتری تا 13.5 ساعت پخش ویدیو مراجعه کنید. آزمایش شده توسط مایکروسافت در آوریل 2017 با استفاده از دستگاه پیش تولید Intel Core i5، 256 گیگابایت، 8 گیگابایت رم. این آزمایش شامل تخلیه کامل باتری در حین پخش ویدیو می شود. همه تنظیمات در حالت پیش فرض باقی می مانند، به جز اینکه Wi-Fi به شبکه متصل است و روشنایی خودکار غیرفعال است. عمر باتری بسته به تنظیمات، استفاده و سایر عوامل بسیار متفاوت است.

با چهره خود وارد شوید

با استفاده از Windows Hello به جای رمز عبور با چهره خود وارد شوید. سریعتر و ایمن تر است. Windows Hello را اجرا کنید و کاوش کنید.

پورت های لپ تاپ سرفیس پرو 6 مایکروسافت

  1. جک هدفون و میکروفون
  2. دکمه روشن/خاموش
  3. جلد
  4. ورود حضوری Windows Hello
  5. دوربین جلو

امکانات، قیمت و خرید لپ تاپ Microsoft Surface Pro 6 با عکس و پاسخ به سوالات مشتریان با بهترین قیمت و امکان پرداخت در محل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (اقتباس شده از صفحه محصول وب سایت سازنده مایکروسافت)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Pro 6 نسل هشتم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Pro 6 نسل هشتم i5"، کلیک کنید.