بزرگترین پردیس سینمایی شمال در ساری احداث می شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

بزرگترین پردیس سینمایی شمال در ساری احداث می شود - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، مهدی معصومی گرجی ظهر شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه حوزه هنری در کنار نهادهای فرهنگی دیگر در حال فعالیت است، افزود: این نهاد در جهت حفظ ارزش‌های اسلامی و ارتقای آن تلاش می‌کند.

وی با بیان که حوزه هنری نسبت به تولید آثار فاخر اقدام می‌کند و هنرمندان خوبی در این حوزه مشغول فعالیت هستند، تربیت، آموزش و رشد هنرمندان در تراز انقلاب را از جمله اهداف و برنامه‌ها ذکر کرد.

وی از تهیه و رونمایی سند زیست بوم استان مازندران خبر داد و سبک زندگی ایرانی اسلامی, فرهنگ علوی, هنر آئینی, فرهنگ علوی و ترویج فرهنگ پهلوانی را از جمله بخش‌های این سند بیان کرد و گفت: انواع آئین‌ها و سبک زندگی ایرانی اسلامی در مازندران وجود دارد و این استان سرزمین علویان و تشیع محسوب می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان مازندران از مازندران به دیار پهلوانان یاد کرد و گفت: این استان در دوران دفاع مقدس و عرصه‌های مختلف دلاوری‌های زیادی را به خرج داده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در قالب‌های مختلف هنری از جمله تهیه فیلم، نمایش، عکس موسیقی و غیره ویژگی‌ها و برجستگی‌های استان مازندران را منعکس کنیم گفت: در این راستا تولیدات مختلف هنری در استان صورت گرفت که پخش ملی نیز شده است.

معصومی گرجی سینما داری و سینماسازی را از دیگر فعالیت‌های حوزه هنری بیان کرد و گفت: ۸۰ درصد سینمای کشور در اختیار حوزه هنری قرار دارد.

وی با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری تصریح کرد: حوزه هنری تلاش می‌کند در راستای تحقق این ین دغدغه‌ها و فرامین حرکت کنند و استفاده از بخش خصوصی برای رشد و توسعه کشور از جمله نویات رهبری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه نهضت پردیس‌سازی در کشور شروع شده است، به روزسازی و توسعه سالن‌های سینمایی را از جمله کارها و اقدامات بیان کرد و گفت: در این پردیس‌های سینمایی گالری‌های مختلف، فروشگاه محصولات فرهنگی، کافی شاپ، فروشگاه مواد غذایی و همه امکانات در کنار سینما طراحی شده است.

وی با اشاره به فعالیت سینما سازی گفت: در نوشهر ۴ سالن سینما مدرن با امکانات خوب بهره‌برداری شد و یکی از پرفروش‌ترین سینماهای استان محسوب می‌شود.

رئیس حوزه هنری مازندران با بیان اینکه ساخت پردیس در ساری نیز آغاز شده است گفت سینمای فرسوده و مستهلک سا ری بر اساس مولدسازی در حال بازسازی و ساخت پردیس است.

وی با بیان اینکه سینما ایران قابلیت تبدیل به پردیس را داشت گفت: بزرگترین پردیس منطقه شمال ایران در ۷ طبقه با نام ایران در خیابان مازیار در حال ساخت است.

معصومی با اظهار اینکه ساخت پردیس سینمایی ایران یک ماه دیگر آغاز می‌شود گفت ساخت این پردیس س اخت این پردیس ۳ سال زمان می‌برد و این پردیس شامل گالری ۷ سالن سینما، استودیو فروشگاه محصولات فرهنگی فروشگاه‌های مواد غذایی و غیره خواهد بود و در آن به انواع ساقه‌ها توجه شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بزرگترین پردیس سینمایی شمال در ساری احداث می شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بزرگترین پردیس سینمایی شمال در ساری احداث می شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.