تبلور شکوه و عظمت ملت در انتخابات/فرد منتخب نماینده همه مردم است – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

تبلور شکوه و عظمت ملت در انتخابات/فرد منتخب نماینده همه مردم است - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی با حضور در ستاد انتخابات لرستان، اظهار داشت: اینجا حضور پیدا کردم که از فعالیت های اهل رسانه، خبرگزاری ها، خبرنگاران و صداوسیما که در طول بیش از هفت ماه، تلاش قابل تحسینی را داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه ملت ما یک ملت بصیر و آگاه است، خودش پایه گذار انقلاب اسلامی بوده و نظام جمهوری اسلامی را در سال 58 پایه گذاری کرده است، گفت: نهادهای قانونی نظام هم بر اساس انتخاب مردم شکل گرفته است، مردم ما آگاه هستند، هر جا را که دشمن بزند، آنجا را حمایت و تقویت می کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، بیان داشت: مردم دیدند که دشمنان ما و نظام سلطه هدفشان کاهش مشارکت است، هم در روز 22 بهمن و هم امروز حضوری انبوه و متراکم داشتند.

حجت الاسلام شاهرخی، ادامه داد: از همه هم استانی هایی که تابه حال موفق نشده اند در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند، این یک عبادت جمعی است، چون شکوه و عظمت و افتخار برای اسلام و مسلمانان است.

وی با تاکید بر اینکه چیزی که جز امور مهم امت اسلامی باشد، اگر کسی در آن مشارکت نکند و آسیبی به آن وارد شود، حرام شرعی مرتکب شده است، گفت: شکر این نعمت به این است که با حضور باشکوه و باعظمت و با انتخاب شایسته ترین و بهترین ها رای خود را به صندوق بی اندازیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: کسی که انتخاب شد و انتخاب او مورد تایید قرار گرفت، آن فرد نماینده همه مردم است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبلور شکوه و عظمت ملت در انتخابات/فرد منتخب نماینده همه مردم است – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبلور شکوه و عظمت ملت در انتخابات/فرد منتخب نماینده همه مردم است – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.