جزئیات دورکاری و تعطیلی ادارات و بانک‌های کرمانشاه طی هفته آینده – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

جزئیات دورکاری و تعطیلی ادارات و بانک‌های کرمانشاه طی هفته آینده - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، افشین یگانه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه که روز جمعه در استانداری کرمانشاه برگزار شد با اشاره به ورود یک توده هوای گرم در نوار غربی و به طبع استان کرمانشاه، اظهار کرد: مدیریت مصرف برق با هدف کمک به پایداری برق خانگی و همچنین تأمین برق بخش تولید، صنعت و کشاورزی ضرورت دارد.

وی افزود: در این راستا ساعت کاری ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی استان در روزهای شنبه ۳۰ تیر تا چهارشنبه ۳ مرداد ماه به صورت ۲ ساعت تعجیل در خروج و دورکاری خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه ادامه داد: روز پنج شنبه ۴ مردادماه تعطیل و به صورت دورکاری است.

یگانه تاکید کرد: تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان مشمول مصوبه امروز می‌شوند.

گفتنی است، در پی استمرار گرمای کم سابقه هوا طی هفته آینده از ۳۰ تیر تا ۴ مردادماه و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲ ساعت کمتر (تعجیل در خروج) است و روز پنج شنبه نیز تعطیل خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزئیات دورکاری و تعطیلی ادارات و بانک‌های کرمانشاه طی هفته آینده – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزئیات دورکاری و تعطیلی ادارات و بانک‌های کرمانشاه طی هفته آینده – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.