رییس جمهوری در تراز پیشرفت کشور برگزینیم – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

رییس جمهوری در تراز پیشرفت کشور برگزینیم - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، رضا قاسمیان ظهر یکشنبه در پنجمین نشست تخصصی چالش ها و فرصت ها ویژه انتخابات ریاست جمهوری در اردبیل اظهار کرد: رسانه ها در تبیین و تشریح شرایط حساس کشور در آستانه انتخابات نقش مهمی دارند و باید این انتخابات خروجی مناسب و باکیفیت رییس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی داشته باشد.

وی نقش رسانه ها را در حرکت دادن و جهت دهی به حضور مردم در پای صندوق های رای بسیار مهم و حساس دانست و خاطرنشان کرد: باید به وظیفه رسانه ای خود به نحوی عمل کنیم تا افراد دچار تردید برای حضور در انتخابات صندوق های رای حاضر شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بی تفاوتی را در این عرصه همراه با خسران و ضرور و زیان دانست و افزود: همه وظیفه داریم برای افزایش مشارکت مردم که خود امنیت ساز و انسجام بخش است کمک کنیم.

قاسمیان گفت: باید نهم تیرماه رییس جمهوری را انتخاب کنیم کهح آبرو و عزت این ملت را حفظ کرده و در راستای حفظ منافع ملی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: بدون توهین و اهانت باید فضای تبلیغات انتخاباتی فضای همدلی باشدتا براساس گفتمان اصلی بتوانیم رییس جمهوری شایسته انتخاب کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل مساله اصلی کشور را بهبود معیشت اقتصاد مقابله با فساد و کارآمدی اعلام کرد و گفت: نباید با طرح مسایل حاشیه ای و رفتارهای دوقطبی نظیر بی حجابی و یا بدحجابی و فیلترینگ و یا عدم فیلترینگ به مسایل و موضوعات حاشیه ای دامن بزنیم.

قاسمیان بیان کرد: دشمن تلاش می کند تا 6 کاندیدا را به دوقطبی درون و خارج از نظام تقسیم کند که باید ملت مراقب این حرکت دشمن باشند و بدانند که هیچ کاندیدایی خارج از نظام نیست بلکه همه در چارچوب نظام حرکت می کنند.

وی ضرورت تبیین عملکرد دولت سیزدهم را از سوی رسانه ها یادآور شد و بیان کرد: نباید تلاش رییس جمهور صادق و خدمتگزار بی منت مورد غفلت قرار گیرد بلکه بهتر است عملکرد داخلی و خارجی دولت سیزدهم به ویژه مجاهدت در خنثی کردن تحریم ها و حفظ استقلال کشور مورد توجه قرار گیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییس جمهوری در تراز پیشرفت کشور برگزینیم – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییس جمهوری در تراز پیشرفت کشور برگزینیم – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.