سرم رتینول اوردینری ضد چروک غلظت 1 و 2 و 5 درصد قیمت و خرید

سرم رتینول اوردینری ضد چروک غلظت 1 و 2 و 5 درصد قیمت و خرید

سرم اوردینری retinol in squalane، برای برطرف شدن چروک ریز پوست و خطوط آن معجزه می‌کند. با استفاده از سرم برند اوردینری می‌توانید میزان علائم پیری پوست را در خود کاهش داده و پوست جوانتری داشته باشید. این محصول مراقبتی یک روشن کننده پوست محسوب می‌شود، تمام تیرگی‌ها و انواع لکه‌های پوستی را بهبود می‌بخشد.
سرم رتینول اوردینری

فرمولاسیون سرم مورد نظر، میزان کلاژن سازی در پوست را افزایش داده و به جوانسازی آن کمک بسیار زیادی می‌کند. این محصول تولید شده در کشور کانادا با غلظت‌های متنوع در حجم ۳۰ میلی لیتر، تمام تیرگی‌ها و لکه‌هایی که بر اثر افزایش سن یا آفتاب ایجاد شده‌اند را، برطرف می‌سازند.

سرم رتینول 0.5 اوردینری، برای رفع لکه‌ها بهترین گزینه بوده و پوست را به مرور زمان روشن می‌کند. اگر می‌خواهید ناهمواری‌های بافت پوست صورت شما برطرف شده و پوست یک دست، شاداب و سالمی داشته باشید، بهترین گزینه سرم‌های رتینول اوردینری هستند.

 
سرم رتینول اوردینری ضد چروک

سرم رتینول اوردینری ضد چروک

سرم ضد چروک رتینول 0.5 اوردینری، تمام تغییرات پوستی نظیر چین و چروک‌ها، خطوط و لکه‌ها را از بین می‌برد. این محصول مراقبتی برای پوست صورت شما یک سرم ضد پیری و جوانساز محسوب می‌شود.

سرم رتینول 2 درصد اوردینری، با داشتن ویتامین A میزان کلاژن سازی در پوست صورت شما را افزایش می‌دهد. همچنین با استفاده منظم از این محصول، پوست صورت به شکل سطحی لایه برداری شده و سلول‌های مرده آن برطرف می‌شود. بنابراین بعد از مدتی استفاده از سرم رتینول برند اوردینری، پوست شفاف‌تر و درخشان‌تری دارید.

سرم اوردینری رتینول 1 درصد، علائم پیری پوست را در شما به تاخیر انداخته و سبب می‌شود نسبت به سایر بانوان پوست جوان‌تر و شاداب‌تری داشته باشید. خرید محصولات اوردینری با داشتن فرمولاسیون گیاهی و ترکیبات طبیعی همچون عصاره میوه‌ها، میزان انعطاف پذیری پوست را افزایش داده و سبب می‌شود در دراز مدت پوست مستحکم‌تری داشته باشید.

 

از دیگر سرم کوچک کننده منافذ اوردینری ضد چروک برند اوردینری می توان به موارد زیر اشاره کرد :

سرم آرژیرلین 10 اوردینری
سرم buffet اوردینری
سرم ماتریکسیل اوردینری
روغن بی اویل اوردینری
سرم euk اوردینری
سرم گرن اکتیو رتینوئید ۵ اوردینری
سرم رسوراترول اوردینری
سرم آلفا لیپوئیک اسید اوردینری
طریقه استفاده از سرم رتینول اوردینری

نحوه استفاده از سرم رتینول اوردینری، بسیار راحت است. برای بهره بردن از این محصول مراقبتی لازم است هر شب قبل از خواب، ابتدا پوست صورت خود را با تونر مناسب پاکسازی کرده تا ترکیبات سرم بهتر جذب پوست شود. لازم است بدانید از ویتامین سی و محصولات دارای اسیدها و رتنوئیدها، همزمان با این محصول استفاده نکنید. سرم مورد نظر در هفته‌های اول ممکن است قرمزی یا سوزشی در پوست صورت شما ایجاد کند، اما به مرور زمان میزان تحمل پوست افزایش پیدا کرده و عوارض کمتر می‌شود.

همچنین باید در طول استفاده از سرم رتینول اوردینری، حتماً از ضد آفتاب مناسب پوست خود در طول روز استفاده کنید.
سرم رتینول اوردینری

سرم رتینول اوردینری
خواص استفاده از سرم رتینول اوردینری

خواص سرم رتینول اوردینری، بسیار زیاد بوده و یکی از خاصیت‌های آن کم کردن جوش و آکنه‌های پوست صورت است. در این سرم از ترکیبات مضر شیمیایی همچون سولفات، الکل، پارابن، سیلیکون و گلوتن استفاده نشده است. بنابراین افرادی که پوست‌های حساس دارند، می‌توانند از این محصول با غلظت کمتر با خیال راحت استفاده کنند.
مشخصات و قیمت سرم رتینول اوردینری

در این سرم از برند اوردینری موجود در فروشگاه خانوم جون ترکیبات مفیدی همچون ویتامین A و رتینول خالص برای پوست صورت استفاده شده است. زنان و مردان می‌توانند برای کم شدن چروک ریز پوست، خطوط و علائم پیری آن از این محصول به صورت روزمره استفاده کنند. محصول مورد نظر میزان استحکام پوست صورت و قابلیت ارتجاعی آن را به مرور زمان بهبود بخشیده و سبب می‌شود پوست شفاف و درخشانی داشته باشید.‌

قیمت سرم رتینول اوردینری با غلظت‌های متفاوت در حجم ۳۰ میلی لیتر حدود 800 الی 950 هزار تومان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرم رتینول اوردینری ضد چروک غلظت 1 و 2 و 5 درصد قیمت و خرید" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرم رتینول اوردینری ضد چروک غلظت 1 و 2 و 5 درصد قیمت و خرید"، کلیک کنید.