شامپو بدن گانودرما دکتر بیز

گانودرما چیست؟

گانودرما (Ganoderma) نام یک نوع قارچ است که در زبان علمی با نام Ganoderma lucidum شناخته می شود و به عنوان یکی از گونه های قارچ های ژنوس گانودرما درختانه معروف است. این قارچ به دلیل خواص طبیعی و دارویی خود به عنوان “قارچ چینی شگفت انگیز” شناخته می شود و از هزاران سال قبل در پزشکی سنتی چین و کشورهای آسیایی دیگر به عنوان یک داروی طبیعی و گیاهی استفاده می شده است.

شامپو بدن گانودرما دکتر بیز

گانودرما دارای انواع مختلفی است که براساس رنگ و شکل قارچ ها، به دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند. از جمله انواع گانودرماها می توان به گانودرما قرمز، گانودرما سیاه، قهوه ی گانودرما ، و گانودرما نقره ای اشاره کرد.

محصولات گانودرما شامل پودرها، عصاره ها، کپسول ها، چای ها و نوشیدنی ها، کرم ها، و محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی می شوند که بسیاری از مردم به دلیل خواص ضدالتهابی، آنتی اکسیدانی، آرام بخشی، تقویت سیستم ایمنی، و بهبود عملکرد اعضای بدن به مصرف آنها روی آورده اند. این محصولات به عنوان یکی از انواع مکمل ها و محصولات گیاهی طبیعی مورد توجه قرار گرفته اند و در زمینه های بهداشتی، آرایشی، و تغذیه ای مورد استفاده قرار می گیرند. اما قبل از استفاده از هر نوع محصول گانودرما، بهتر است با مشاوره پزشک یا متخصص تغذیه صحبت کنید تا تاثیرات و عوارض آن برای شما بررسی شود و استفاده بهینه و مناسبی از آن صورت گیرد.

طبق آخرین بررسی های کارشناسی صورت گرفته جامعه پزشکی توصیه می کند، که از انواع شامپوهای بدن که دارای ph ملایم تری هستند، می توانید جهت شستشوی بدن خود استفاده کنید، این شوینده بدن در مقایسه با سایر نمونه های دیگر باعث بروز عوارض خاصی نظیر ترک پوستی و همچنین التهاب و قرمزی نمی شود. شامپو بدن حاوی عصاره گانودرما فصل جدیدی در حوزه پاکیزگی و تمیز کردن پوست بدن شناخته می شود و نرمی و لطافت بیشتری را برای پوست بدن شما به ارمغان می آورد و به هیچ عنوان دارای ترکیبات شیمیایی و الکلی نیست، چنین ترکیباتی با گذشت زمان باعث بروز حساسیت و عارضه های پوستی در نواحی مختلف می شوند. این شامپو بر اساس عصاره ای کاملا ارگانیک تولید شده است و شرایط جدید و متفاوتی را برای پوست شما در هر سنی ایجاد می کند و بدون محدودیت سنی قابل استفاده می باشد.

ویژگی های شامپو بدن گانودرما

شامپو گانودرما پوست را مرطوب کرده و از ایجاد قارچ و چین و چروک جلوگیری می کند و با استفاده از آن می توانید پوست خود را آرام، شاداب و سالم نگه دارید.
گانودرما حاوی مواد فعال بیولوژیکی مانند استرول ها، پروتیین ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوییدها، فنولیک ها، پلی فنول ها، سلنیوم، ویتامین ها و ملانین است.

تخم های این قارچ علاوه بر اندام های میوه دهی و میسلیوم، حاوی ترکیبات فعال با خواص فراوان است.
این مواد دارای خواص ویژه ای مانند آنتی اکسیدان، ضد پیری، ضد التهاب، ضد میکروبی و بسیاری خواص دیگر هستند که آن را به کاندیدای ایده آل برای محصولات زیبایی و سلامت مو و پوست تبدیل می کند.

در سال های اخیر با توجه به خواص شگفت انگیز گانودرما، تلاش های بین المللی برای استفاده از آن در صنعت زیبایی به ویژه محصولات سلامت پوست و مو صورت گرفته است.

ما در شامپو بدن حاوی عصاره گانودرمای بیز با استفاده از مواد اولیه مرغوب و فرمولاسیون پیشرفته در کنار استفاده از عصاره قارچ گانودرما محصولی تولید کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم شما پوستی نرم و بی نقص و رنگ پوستی بهتر داشته باشید.
قیمت قهوه گانودرما برای لاغری و کاهش وزن یکی از مهم ترین دلایل استقبال مصرف کنندگان از این معجزه طبیعی است. قهوه گانودرما برای لاغری با چندین مکانیسم اثبات شده قادر به ایجاد بدن ایده آل و از بین بردن چربی های انباشته شده در مصرف کنندگان است و یکی از شگفت انگیزترین مواد تشکیل دهنده برای افراد دارای اضافه وزن است.
شامپو بدن گانودرمای بیز همچنین با حفظ رطوبت پوست و تنظیم PH و تمیز نمودن سطح آن ، بهبود خصوصیات الاستیک و نیز تامین رطوبت پوست اطمینان حاصل میکند که پوست احساس طراوت و پاکیزگی داشته باشد.
ویژگی های محصول و روش مصرف
وزن خالص: 280 گرم
ویژگی های  شامپو بدن حاوی عصاره قارچ گانودرما بیز:
– رطوبت ماندگار
– لطافت و نرمی پوست
– ضد آلرزی و ضد التهاب
– با یک بار شستشو پوست را نرم می کند.
– شامپو بدن بیز با فرمولاسیون ملایم برای انواع پوست مناسب است.
روش مصرف:
ابتدا پوست بدن خود را خیس نمایید مقداری از شامپو را در کف دست یا بر روی لیف ریخته و آن را به آرامی بر سطح  پوست بدن خود بکشید. پس از اتمام شستشو باید کل پوست بدن بطور کامل آبکشی گردد.
شامپو بدن حاوی عصاره قارچ گانودرما بیز با فرمولاسیون طبیعی و ملایم برای انواع پوست مناسب است. این شامپو دارای خاصیت نرم کنندگی پوست بوده و خواص ضدعفونی و ضد التهابی دارد. شامپو گانودرما پوست بدن را مرطوب نگه داشته و از قارچ و کک و مک جلوگیری می نماید و با استفاده از آن می توانید آرامش، نشاط و سلامتی را به پوست خود ارمغان دهید.
گانودرما دارای مواد فعال بیولوژیک مانند استرول ها ، پروتیین ها ، پلی ساکاریدها ، تری ترپنوییدها، فنولیک، پلی فنولیک ها، سلنیوم، ویتامینها و ملانین می باشد.
اسپور این قارچ علاوه بر اندام بارده و میسلیوم دارای ترکیبات فعال با خاصیت فراوان می باشد.
این مواد خواص ویژه ای همچون آنتی اکسیدان ، خاصیت ضد پیری، ضد التهابی، ضد میکروب و بسیاری خواص دیگر را با خود به ارمغان آورده که آن را بعنوان کاندیدایی ایده آل برای محصولات زیبایی و سلامت مو و پوست تبدیل می کند.

 ویژگی های  شامپو بدن حاوی عصاره قارچ گانودرما بیز:

– رطوبت ماندگار

– لطافت و نرمی پوست

– ضد آلرژی و ضد التهاب

– با یک بار شستشو پوست را نرم می کند.

– شامپو بدن بیز با فرمولاسیون ملایم برای انواع پوست مناسب است.

شامپو بدن حاوی عصاره قارچ گانودرما بیز با فرمولاسیون طبیعی و ملایم برای انواع پوست مناسب است. این شامپو دارای خاصیت نرم کنندگی پوست بوده و خواص ضدعفونی و ضد التهابی دارد.

شامپو گانودرما پوست بدن را مرطوب نگه داشته و از قارچ و کک و مک جلوگیری می نماید و با استفاده از آن می توانید آرامش، نشاط و سلامتی را به پوست خود ارمغان دهید.

اگر به دلیل لاغری رنج می برید، قهوه گانودرما برای چاقی می تواند بهترین انتخاب برای شما در بین تمام قهوه های گانودرما باشد.

گانودرما دارای مواد فعال بیولوژیک مانند استرول ها ، پروتیین ها ، پلی ساکاریدها ، تری ترپنوییدها، فنولیک، پلی فنولیک ها، سلنیوم، ویتامینها و ملانین می باشد. اسپور این قارچ علاوه بر اندام بارده و میسلیوم دارای ترکیبات فعال با خاصیت فراوان می باشد.  این مواد خواص ویژه ای همچون آنتی اکسیدان ، خاصیت ضد پیری، ضد التهابی، ضد میکروب و بسیاری خواص دیگر را با خود به ارمغان آورده که آن را بعنوان کاندیدایی ایده آل برای محصولات زیبایی و سلامت مو و پوست تبدیل می کند. در سالهای اخیر نیز بواسطه خواص شگفت انگیز قارچ گانودرما در سطح بین المللی تلاشهایی برای استفاده از آن در صنعت زیبایی وعلی الخصوص محصولات سلامت پوست و مو انجام شده است .

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شامپو بدن گانودرما دکتر بیز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شامپو بدن گانودرما دکتر بیز"، کلیک کنید.