شمارش معکوس رای اولی های کردستانی برای خلق حماسه – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آرتیو – گروه استان ها: همواره اولین ها در ذهن افراد ماندگارتر است، اولین روز مدرسه، اولین شادی و خوشحالی، اولین روز اردو رفتن، اولین روز دانشگاه رفتن، اولین تجربه بزرگ شدن، اولین رای که در صندوق انتخابات انداخته می شود.

رای اولی بودن و حس و حال بزرگ شدن و رسیدن به بلوغ فکری و سیاسی، حس مهم و ارزشمند بودن مشارکت در مسایل مهم کشوری آن هم انتخاب افرادی در منصب قدرت و سیاست با رای خود یک حس خوشایند از بزرگ و ارزشمند بودن دارد.

امروز جوانان کشور که برای اولین بار به حق انتخاب و رای دادن رسیدند مانند شریانی حیاتی از یک عضو مهم کشور هستند که در شور و تب و تابی شعف ناپذیر هستند.

جوانان در این کارزار مهم نقشی اساسی ایفا می کنند و این انتخابات هم راه پیروز شدن اصلح ترین فرد برای بهتر شدن اوضاع مملکت است.

در هر برهه زمانی از برگزاری انتخابات واژه رای اولی وجود دارد و بیشتر از سایر افراد حضور رای اولی ها به انتخابات رنگی تازه و نو می بخشد.

در انتخابات امسال هم مثل سال های قبل و در کنار سایر اقشار جامعه، جوانانی حاضر می شوند که جشن تکلیف سیاسی خود را برگزار کنند، در حقیقت 11 اسفند قبل از دارا بودن عنوان روز انتخابات با حضور رای اولی ها نام جشن تکلیف سیاسی به خود می گیرد.

روزهای تصمیم گیری جوانان شور و شوق وصف ناپذیری دارد تا کرسی تصمیم ساز کشور را با انتخابی عاقلانه و بررسی و مطالعه ای فراگیر سرانجام با رای خود روانه صندوق انتخابات کنند.

شمارش معکوس رای اولی های کردستانی برای خلق حماسه

در این روزهای باقیمانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری رای اولی های کردستانی جشن تکلیف سیاسی را با حضورشان شور و نشاط می بخشند تا آماده خلق حماسه ای در یازدهم اسفند ماه 1402 شوند.

برای آبادانی و سازندگی کشور رای می دهم

نگین محمدی یکی از رای اولی های کردستان در گفت وگو با خبرنگار آرتیو، اظهار کرد: من خود را موظف به رای دادن برای آبادانی و سازندگی کشور می دانم، و اینکه در آینده کشور نقش دارم پس رای من مهم است.

وی گفت: سربلندی و پایداری کشور به میزان هر یک رای بستگی دارد و حداقل کار من در این پایداری رای دادن است.

این رای اولی سنندجی ادامه داد: جوانان رای اولی آینده سازان مملکت هستند و انتخاب کسی که راه موفقیت را برای ما باز کند بسته به رای و انتخاب درست ما دارد.

رای من قطره ای از دریای عظیم ملت ایران

زانیار امجدی هم رای اولی دیگر شهر سنندج بیان کرد: انتخاب من به عنوان اولین انتخاب مهم و سیاسی کشور شاید ناچیز باشد اما در نهایت قطره ای از دریای عظیم ملت ایران است.

وی افزود: رای های جوانان به هر فردی سرنوشت ساز است و ما به عنوان عضو جامعه می توانیم برای پایداری و توسعه کشور در انتخابات شرکت کنیم.

وی شرکت در انتخاب سرنوشت کشور را یک افتخار خواند و بیان کرد: برای دستیابی به این افتخار باید پای صندوق های رای حاضر شد و رای داد.

بدون تعصب انتخاب می کنم

نارین هم رای اولی دیگر می گوید: از اینکه امسال می توانم رای بدهم خوشحالم و سعی می کنم بهترین گزینه را بدون تعصب انتخاب کنم.

وی گفت: شرکت در انتخابات برای اولین بار حس بزرگ شدن را به من القا کرده و با توجه به اینکه تصمیم گیری همیشه برای جوانان سخت است، توصیه من به هم سن های خود این است که بهترین گزینه را با تحقیق و مشورت از بزرگترها انتخاب کنیم.

وی بیان کرد: مشکلات استان کردستان زیاد است خصوصاً در مورد آینده شغلی جوانان که نماینده انتخابی باید در نهایت به فکر رفع موضوع اشتغال ما تحصیل کردگان باشد.

به نظر می رسد، موضوع حایز اهمیت در انتخابات جاری، مشارکت حداکثری رای اولی ها در پای صندوق های رای است و رای آنها پشتوانه محکمی برای امنیت و تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و لازم است که اهمیت مشارکت در انتخابات برای رای اولی ها تبیین شود.

شمارش معکوس رای اولی های کردستانی برای خلق حماسه

جوانان به ویژه رای اولی ها به عنوان اثرگذارترین قشر جامعه باید نقش موثر خود را در مشارکت حداکثری دیگر افراد جامعه برای حضور در انتخابات پیش رو ایفا کنند.

رای اولی ها شور و نشاط انتخابات را تقویت می کنند چرا که رای اولی ها با شناخت و درک صحیح از اوضاع سیاسی کشور و اقتضای سن خود می توانند زمینه شور و شعف سیاسی در کشور را افزایش دهند.

بدون تردید دشمنان کشور امروز هدف اصلی خود را نشانه گیری روی جوانان برای عدم حضور و مشارکت سیاسی کشور تنظیم کردند و به دنبال کمرنگ کردن جوانان به خصوص در انتخابات اسفند هستند که با هوشیاری و حضور حداکثری رای اولی ها در پای صندوق رای، امید دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمارش معکوس رای اولی های کردستانی برای خلق حماسه – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمارش معکوس رای اولی های کردستانی برای خلق حماسه – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.