شهید آیت الله رییسی در مسیر رهبری و ولایت حرکت می کرد – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

شهید آیت الله رییسی در مسیر رهبری و ولایت حرکت می کرد - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، حجت الاسلام علی خورشیدی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ادارای بیجار ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان اظهار کرد: خدای متعال در قرآن کریم به اهمیت ایمان و عمل صالح اشاره دارد و این نشان از اهمیت این دو مهم دارد و کسی که خدمت صالحانه داشته باشد خداوند متعال او را انتخاب می کند و عزیز می شود و این شهید معزز نیز محبوب الملل شد.

وی افزود: این به برکت پیوند با رهبری و ولایت بود که باعث شد شهید آیت الله رییسی عزیز شود و و این شهید بزرگ همواره در مسیر رهبری حرکت می کرد و دیدیم که رهبر معظم انقلاب در تشییع شهدای خدمت به بیش از بیست ویژگی برجسته آیت الله رییسی اشاره کرد.

وی ادامه داد: مردم داری دومین ویژگی شهید رییسی بود که با اخلاق و رفتار نیکو با مردم برخورد می کرد و ما نیز باید ادامه دهنده راه این شهید باشیم.

حجت الاسلام خورشیدی به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در انجام امور کشور اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب پس از شهادت رییس جمهور شهید هیچ خللی در اداره امور کشور ایجاد نشد و شیطنت های دشمنان راه به جایی نبرد.

وی ادامه داد: اکنون وظیفه ما بیشتر شده است چرا که در آستانه انتخابات زود هنگام قرار داریم و لازم است در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات تلاش کرد.

امام جمعه بیجار اضافه کرد: ما در مقابل مردم مسوولیت داریم و لازم است با تمام توان در راستای خدمت به مردم تلاش کنیم و امیدواریم کسی انتخاب شود که ادامه دهنده راه شهید رییسی باشد.

وی تاکید کرد: فرد انتخاب شده باید این امیدی که در جامعه تزریق شده بود را بیش از پیش افزایش و این مهم با بصیرت و آگاهی مردم شدنی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید آیت الله رییسی در مسیر رهبری و ولایت حرکت می کرد – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید آیت الله رییسی در مسیر رهبری و ولایت حرکت می کرد – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.