لزوم پیگیری نارضایتیهای مردم از دریافت مرسولات پستی
دومین نشست از سلسله نشست های کارشناسی «پنجشنبههای نظارتی» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات که صبح امروز با حضور سید ستار هاشمی و جمعی از معاونان و کارشناسان مرتبط برگزار شد، به برنامه کنترل پروژه و ارائه و پایش گزارش فعالیت ها و عملکرد شرکت ملی پست ایران اختصاص یافت.
به گزارش آرتیو، سیدستار هاشمی _ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات _ در این جلسه کارشناسی پس از ارائه گزارش عملکرد چندماهه شرکت پست در دولت چهاردهم از سوی مدیرعامل شرکت و اعضای هیات مدیره و معاونان آن با اشاره به مسائل و چالشهایی که در شرکت ملی پست مطرح است، تاکید کرد: مانند همین مسائل را در بخش ها و سازمان های دیگر وزارت ارتباطات نیز به نوعی دیگر داریم. بر این باورم که با اهتمام، پیگیری و دلسوزی می توانیم این مسائل را حل کنیم.
وی هم چنین از مدیران و معاونان خود نیز خواست، جلسات را صرفا برای جلسه برگزار نشود و بعد از برگزاری جلسات لازم، اگر نیاز به تصمیمگیری بود حتما تصمیم بگیرند و به جلو حرکت و بعد از گرفتن بازخورد تصمیمات، آنها را اصلاح کنند.
وزیر ارتباطات در ادامه این جلسه به نکاتی درباره گزارش ارائه شده توسط مدیرعامل شرکت ملی پست، اشاره کرد و با بیان اینکه باید ببینیم بعد از اجرای این برنامه، حال مردم چگونه است؟ تاکید کرد: اگر ببینیم حال مردم بعد از اجرای برنامهها خوب نیست، حتما یک جایی از کار ایراد دارد و آن را باید اصلاح کنیم.
وی درباره توصیههایی که برای انتصاب و جابجایی افراد میشود نیز به مدیران خود تاکید کرد که در مقابل توصیهها بایستید و مدیران را صرفا بر اساس شایستگی ها و توانمندی هایشان جابجا یا منصوب کنید.
هاشمی درباره نارضایتیهایی که بعضا مردم از خدمات پست به خصوص دریافت مرسولات دارند نیز گفت: این مسائل نیاز به مراقبت و پیگیری جدی دارد تا موارد این چنینی باعث کمرنگ شدن زحمات کل مجموعه و کاهش اعتبار مجموعه پست نشود.
وی به مشخص بودن شاخصهای برنامههای اجرا شده با اعداد و ارقام تاکید کرد و افزود: بر اساس این شاخصها میتوانیم میزان دسترسی به اهداف و برنامهها را به صورت شفاف و بدون ابهام بررسی و ارزیابی کنیم.
وزیر ارتباطات در ادامه تشکیل یک تیم قوی کنترل پروژه را، چه به صورت بخشی و کلان، در وزارت ارتباطات لازم و ضروری عنوان کرد و دستور داد در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد.
وی، مدیریت زیان انباشته پست را نیز یکی دیگر از موضوعات مهم در عملکرد این شرکت عنوان کرد که باید برای آن تدبیری اندیشیده شود.
وزیر ارتباطات، کارکنان شرکت ملی پست را نیروهای پرتلاش، امانتدار، خدوم و بیادعا دانست که در عمل این ویژگیهای را نشان دادهاند و تاکید کرد که هر کاری در توان ما باشد برای حمایت از آنان انجام میدهیم.
وی با بیان اینکه، انتظارات ویژه و خاصی از شرکت پست دارد، اظهار امیدواری کرد با اجرای برنامههای طراحی شده، این شرکت در آینده بدرخشد.
بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه نیز احمدی، مدیر عامل شرکت ملی پست گزارشی از عملکرد و هم چنین برنامه استراتژیک طراحی شده برای این شرکت ارائه کرد و معاونان وزیر و مدیران حاضر در جلسه نیز نظرات و دیدگاههای خود را درباره این برنامهها مطرح و پیشنهاداتی را نیز ارائه کردند.
در سلسله نشستهای «پنجشنبههای نظارتی» که به صورت هفتگی و مستمر در روزهای پنج شنبه برگزار میشود، برنامه، عملکرد و فعالیتهای مجموعههای مختلف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور سید ستار هاشمی و جمعی از معاونان و متخصصان مورد نقد جدی، بررسیهای دقیق و ارزیابی کارشناسی قرار میگیرد.
پایان خبر آرتیو
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم پیگیری نارضایتیهای مردم از دریافت مرسولات پستی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم پیگیری نارضایتیهای مردم از دریافت مرسولات پستی"، کلیک کنید.