ماجرای تسهیلات ۸۰ میلیون یورویی در شهرداری تهران – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

ماجرای تسهیلات ۸۰ میلیون یورویی در شهرداری تهران - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در نشست خبری اظهار داشت: قرارداد چینی تأمین ۶۳۰ واگن مناقصه بین المللی آن از سال ۹۵ انجام و مسیر آن از طریق فاینانس بوده است.

وی افزود: ۱۵ درصد پول پیش پرداخت طبق تبصره ماده ۱۵ تا ۱۴۰۱ بود که باید انجام می‌شد.

هرمزی بیان داشت: عملیاتی کردن قرارداد در این دوره شهری انجام شد و اگر شهرداری ریسک نمی‌کردند فاینانس پروژه را از دست می‌دادیم و خبری از واگن نبود.

معاون شهردار تهران درباره ماجرای اختصاص تسهیلات در شهرداری گفت: همچنین تسهیلات گرفته شده شخصی نبوده، من وامی نگرفته‌ام، مدارک موجود است و ۸۰ میلیون یورو تسهیلات شخصی نیست و این رقم با ضمانت حواله‌های نفتی بوده است و اگر محقق نمی‌شد قرار داد ۶۳۰ واگن را دیگر نداشتیم. همچنین این موضوع مصوبه شورا نیاز نداشت.

وی گفت: حمل و ورود اولین رام قطار چینی را ان شاالله از بهمن ماه شاهد خواهیم بود و همزمان توسعه کارخانه واگن سازی در تهران را هم خواهیم داشت.

هرمزی با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ادامه داد؛ ناوگان ون ۱۰۰ درصد و تاکسیرانی ۶۰ درصد فرسوده است همچنین عمر متوسط اتوبوس‌ها از ۱۶ سال عبور کرده است.

خبر در حال تکمیل است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ماجرای تسهیلات ۸۰ میلیون یورویی در شهرداری تهران – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ماجرای تسهیلات ۸۰ میلیون یورویی در شهرداری تهران – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.