مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان| اقدام ویژه حامد لک و استارت جدایی گل محمدی در رفسنجان+تصاویر

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان| اقدام ویژه حامد لک و استارت جدایی گل محمدی در رفسنجان+تصاویر

یحیی گل محمدی پس از آخرین بازی پرسپولیس با مس رفسنجان استعفا کرد اما با آن مخالفت شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آرتیو، تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان در چارچوب هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران ساعت 19 فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

دو تیم تا به حال 7 بار با هم دیدار کرده اند که 5 بار پرسپولیس برنده شده و 2 بازی با تساوی به پایان رسیده است. آخرین دیدار دو تیم در رفسنجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید که حواشی آن به شرح زیر است:

*پرسپولیس پس از بازی با فولاد خوزستان،  بار دیگر با پیراهن مشکی را برای بازی خارج از خانه به میدان رفت.

*نبیل باهویی پس از مصدومیت از ایران رفته بود و شهاب زاهدی تنها مهاجم لیست پرسپولیس در این بازی بود.

*پیش از بازی محمدحسین کنعانی زادگان  که برای سومین بازی متوالی جایی در ترکیب نداشت از سوی هواداران تشویق شد.

*حامد لک پیش از مصاف با پرسپولیس با پوشیدن پبراهنی منقش به تصویر مرحومه ملیکا محمدی یاد این ملی پوش را به شکل ویژه ای زنده کرد.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان|

*اعضای مس رفسنجان به آفساید بودن گل پرسپولیس اعتراض شدیدی داشتند.

*یحیی گل محمدی سرمربی وقت پرسپولیس پس از اعلام خطا از سوی فرشاد فرجی و کارت زرد او به شدت به عملکرد سید وحید کاظمی داور بازی معترض بود.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان|

*مس رفسنجان در پنج بازی گذشته شکست خورده و برابر پرسپولیس از مدار ناکامی خارج شد.

*نوذر رودنیل کارشناس داوری در خصوص قضاوت سید وحید کاظمی اظهار کرد: گل پرسپولیس در موقعیت آفساید به ثمر رسید، گل مس رفسنجان از روی نقطه پنالتی بود اما اعلام پنالتی اشتباه تیم داوری بود. اعلام اشتباه آفساید موقعیت گل از مس گرفت، خطایی که با اعتراض عالیشاه برای او کارت زرد داشت باید به نفع پرسپولیس گرفته می شد اما داور برای مس خطا گرفت. 

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان|

*یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی انصراف خود را از سرمربیگری پرسپولیس اعلام کرد که باشگاه با آن مخالفت کرد. این استعفا یکی از همان استعفاهایی بود که هواداران پرسپولیس را از گل محمدی ناراحت کرد و در نهایت وقتی این مربی در پایان نیم فصل خداحافظی کرد آنها باور نمی کردند وی قصد جدایی دارد در حالی که تصمیم او جدی بود.

مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان|

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان| اقدام ویژه حامد لک و استارت جدایی گل محمدی در رفسنجان+تصاویر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و مس رفسنجان| اقدام ویژه حامد لک و استارت جدایی گل محمدی در رفسنجان+تصاویر"، کلیک کنید.