نمایندگی معتبر فروش شیر آلات صنعتی

شیرآلات از اجرای زیادی تشکیل شده اند که هر قسمت از ساختار شیر برای برعهده گرفتن وظیفه ای تعبیه شده است. در این قسمت اجزای شیرآلات صنعتی را برای شما به طور جامع توضیح داده ایم.

اگر قصد خرید هرنوع شیرآلات صنعتی را دارید میتوانید از طریق نمایندگی وگ امید گلستان اقدام به خربد نمایید

  • بدنه شیر صنعتی Body Valve
  • درپوش شیر صنعتی Bonnet valve
  • مجرا بند ولو Closure member

همان طور که از اسم این قطعه مشخص است کاربرد اصلی آن برای جلوگیری از عبور سیال میباشد. مجرا بند های انواع مختلفی دارند که باتوجه به شیر های مختلف در انواع دیسکی و توپی و مخروطی به بازار عرضه میشوند.

تریم مجموعه ای قطعاتی است که برای آب بندی کردن شیر صنعتی مورد استفاده قرار میگرد. اجزای تشکیل دهنده تریم عبارتند از : دیسک و سیت و استم و بوش که همه ایین اجزا از متریال مقاوم در برابر ساخته شده اند.

برای آگاهی از آخرین لیست قیمت و خرید اتواع شیر آلات صنعتی می توانید با شماره تماس 09122805383 در ارتباط باشید.

  • سیت شیر صنعتی یا قسمت نشیمنگاه seat
  • ساقه شیر صنعتی یا استم ولو Stem

واسط بین عملگر و مجرابند استم میباشد. این قطعه میتواند نیروزی وارد شده از عملگر را به مجرابند منتقل کند. این قطعه باید مقالومت بالایی در برابر سایش داشته باشد. استم از قسمت بالایی به عملگر نصب میشود که اتصال آن به وسیله خار یا به صورت رزوه ای میباشد و از قسمت پایین به مجرابند با روش های مختلف پرس و جوش متصل میگردد.

قطعه ای بدنه و درپوش را به هم مرتبط میکند یوک میباشد. این قطعه باید از متریال مقاوم در برابر ضربه و فشار ساخته شود.

  • گست آب بندی شیر صنعتی یا پکینگ Packing

برای آن که جلوی ورود و نفوذ هرگونه گرد و غبار به داخل شیر گرفته شود و اجزای داخلی شیر به طور کامل ایزوله باشند از قطعه پکینگ بین استم و درپوش استفاده میشود.

شیرآلات صنعتی در پایپینگ مال

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نمایندگی معتبر فروش شیر آلات صنعتی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نمایندگی معتبر فروش شیر آلات صنعتی"، کلیک کنید.