نوری المالکی: در سایه رهبری حکیمانه ایران هیچ جای نگرانی وجود ندارد

نوری المالکی: در سایه رهبری حکیمانه ایران هیچ جای نگرانی وجود ندارد

رییس ایتلاف «دولت قانون» عراق گفت که «در سایه رهبری حکیمانه امام خامنه ای هیچ جای نگرانی برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد».

به گزارش آرتیو، «نوری المالکی» رییس ایتلاف دولت قانون عراق درباره شهادت آیت الله رییسی «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان او در اظهاراتی گفت: در سایه وجود رهبری حکیمانه امام خامنه ای و همراهان ایشان در این خط انقلابی امام خمینی(ره) هیچ جای نگرانی برای جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری العهد تاکید کرد: اگر سید ابراهیم رییسی به رحمت خدا رفت، اما جای او خالی نخواهد ماند و مقاماتی این خط مشی را در پیش خواهند گرفت و جای او را پرخواهند کرد.

همچنین قاسم الاعرجی، مشاور امنیت ملی عراق گفت که ایران بی شک از این مرحله عبور خواهد کرد و با عقلانیت، حکمت و مصلحت مسایل را حل خواهد کرد.

احمد الاسدی، وزیر کار عراق نیز گفت: شهادت رییس جمهور و وزیر خارجه ایران بی شک خسارتی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت و تمام آزادگان جهان است.

وی گفت: سید ابراهیم رییسی از بزرگ ترین حامیان طوفان الاقصی و انتفاضه ملت فلسطین و مقاومت بود.

پایان خبر آرتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نوری المالکی: در سایه رهبری حکیمانه ایران هیچ جای نگرانی وجود ندارد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نوری المالکی: در سایه رهبری حکیمانه ایران هیچ جای نگرانی وجود ندارد"، کلیک کنید.