هیات والیبال استان کردستان، میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال

هیات والیبال استان کردستان، میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال

آرتیو/کردستان رئیس هیات والیبال استان کردستان گفت: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، رؤسای هیات های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می شود.

امید مهتاب در گفت و گو با آرتیو اظهار کرد: امروزه والیبال استان کردستان در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته است و بر همین اساس باید با قدرت در این راه گام برداریم.

وی، با بیان اینکه در این مجمع ۱۵۰ نفر حضور دارند، گفت: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، رؤسای هیات های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می شود.

مهتاب عنوان کرد: مجامع سالیانه فدراسیون های ورزشی تاکنون در هیچ استانی به جز تهران برگزار نشده بود ولی این مهم با عنایت و همدلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با هیات والیبال استان این رویداد بزرگ به میزبانی استان کردستان و در شهرستان بانه در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ تیر ماه برگزار می شود.

رئیس هیات والیبال استان کردستان با تاکید بر این مهم که روزهای خوب والیبال فرا رسیده است، عنوان کرد: برای ارتقاء ورزش والیبال یا هر رشته دیگر باید تعامل و ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کرد وگرنه پشت درب های بسته و گوشه گیری هیچ کاری را جلو نمی برد.

وی تصریح کرد: والیبال کردستان از گذشته تاکنون دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمندی بوده که متاسفانه شایسته از آن استفاده نشده است.

مهتاب ادامه داد: هیات والیبال استان کردستان با رویکرد توسعه ای وارد این وادی شده است و تا آنجایی که بتواند تمام کمبودهای که در گذشته بوده است را جبران و راه رشد و توسعه را برای این خانواده فراهم می کند.

رئیس هیات والیبال استان کردستان، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویدادهای در استان کردستان باعث توجه بیشتر و توسعه می شود و هدف اصلی از این مهم تعامل با فدراسیون و ارتباط دو سویه با بزرگان والیبال ایران است .

مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ تیر ماه در هتل ۵ ستاره هاله شهرستان بانه برگزار می شود.

 پایان خبر آرتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هیات والیبال استان کردستان، میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هیات والیبال استان کردستان، میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال"، کلیک کنید.