وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش کارگری را مورد حمایت مالی قرار داد

وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش کارگری را مورد حمایت مالی قرار داد

فدراسیون ورزش کارگری برای اولین بار از زمان تاسیس تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد حمایت مالی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آرتیو،در سایه حمایت ها و مساعدت های کیومرث هاشمی، فدراسیون ورزش کارگری برای اولین بار از زمان تاسیس تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان مورد حمایت مالی قرار گرفت.
 
بر همین اساس وزارت ورزش و جوانان در سال 1403، فدراسیون ورزش کارگری را در لیست فدراسیون های هدف در راستای حمایت مالی و اختصاص بودجه قرار داد.
 
 این در حالی است که در بیش از یک دهه که از تاسیس فدراسیون ورزش کارگری می گذرد این فدراسیون صنفی، هیچ بودجه ای از وزارت ورزش و جوانان دریافت نکرده بود و اکنون در سایه توجه و حمایت وزیر ورزش از فدراسیون های ورزشی، به ویژه فدراسیون های صنفی، این رخداد ارزشمند می تواند دستاورد ها و کارکرد های قابل توجهی را برای جامعه ورزش کارگری به ارمغان بیاورد. بی شک این تحول نشان از توجه ویژه کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و مدیران وزارت متبوع به گسترش ورزش سلامت محور و همگانی در بین جامعه کارگری و ارتقای نشاط و شادابی کارگران دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش کارگری را مورد حمایت مالی قرار داد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش کارگری را مورد حمایت مالی قرار داد"، کلیک کنید.