پزشکیان: از روز قبل از حادثه هشدار نارنجی داده بودند/ نمی دانم چرا در آن هوا پرواز کردند

پزشکیان: از روز قبل از حادثه هشدار نارنجی داده بودند نمی دانم چرا در آن هوا پرواز کردند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت گفت: از روز قبل اعلام کرده بودند آب و هوا نارنجی است و هشدار نارنجی داده بودند. در چنین وضعیتی نمی دانم چرا این کار را کردند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آرتیو،  مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تشییع شهدای خدمت اظهار کرد: من معتقدم در این هوا نباید این عزیزان پرواز می کردند انسان حیفش می آید که بزرگانی مثل این افراد را به سادگی از دست بدهد. می شد محاسبه کرد و این کار انجام نشود، از روز قبل اعلام کرده بودند آب و هوا نارنجی است و هشدار نارنجی داده بودند. در چنین وضعیتی نمی دانم چرا این کار را کردند.

وی افزود: امام جمعه ای داشتیم که به عنوان پدر در جامعه زندگی می کرد، جدای از سیاست، او پدر همه بود؛ این تشییع بی سابقه در استان نتیجه آن است.

پزشکیان گفت: من معتقدم در این هوا نباید این عزیزان پرواز می کردند انسان حیفش می آید که بزرگانی مثل این افراد را به سادگی از دست بدهد. می شد محاسبه کرد و این کار انجام نشود، از روز قبل اعلام کرده بودند آب و هوا نارنجی است و هشدار نارنجی داده بودند. در چنین وضعیتی نمی دانم چرا این کار را کردند.

نماینده مردم تبریز تاکید کرد: امام جمعه ای داشتیم که به عنوان پدر در جامعه زندگی می کرد، جدای از سیاست، او پدر همه بود؛ این تشییع بی سابقه در استان نتیجه آن است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: از روز قبل از حادثه هشدار نارنجی داده بودند/ نمی دانم چرا در آن هوا پرواز کردند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: از روز قبل از حادثه هشدار نارنجی داده بودند/ نمی دانم چرا در آن هوا پرواز کردند"، کلیک کنید.