یادگیری زبان فارسی برای کودکان

آکادمی تخصصی LELB Society، برای آموزش فارسی به کودکان 3 تا 10 سال از سر تا سر دنیا، بهترین منابع اورجینال آموزشی را استفاده می نماید. همه مهارت های زبانی در فارسی (خواندن، نوشتن، شنیدن، صحبت کردن) به طور همزمان در آموزش فارسی به کودکان با شعر، داستان، بازی، نقاشی و آهنگ های شاد کودکانه تقویت می شود. لباس پلیس پسرونه شامل رنگبندی و طرح های مختلف میباشد که انتخاب را برای شما راحتتر میکند . مدرسین مجرب از فعالیت های متنوع و روش های خلاقانه در آموزش آنلاین زبان فارسی به کودکان استفاده می کنند. در نتیجه، حواس پنجگانه، فکر، خلاقیت و اشتیاق کودکان در یادگیری زبان فارسی درگیر شده و کودکان به شکل فعال و طبیعی زبان فارسی را یاد می گیرند.

یادگیری زبان فارسی برای کودکان

آموزش فارسی به کودکان و خردسالان

یکی از نیازهای مهم ایرانیان مقیم خارج از کشور و همچنین والدین فارسی زبان، عدم دسترسی به محتوای آموزش زبان فارسی مناسب می باشد. به همین دلیل، LELB Society، با تلاش تیم آموزشی مجرب توانسته در تولید محتوای اورجینال به کودکان و خردسالان گام موثری را بردارد. فارسی آموزان ایرانی و غیر ایرانی از سر تا سر دنیا می توانند از طریق به بیش از 320 درس فارسی طبقه بندی شده در بر اساس سن، سطح و نیاز خود دسترسی داشته باشند. آموزش آنلاین خواندن و نوشتن فارسی به کودکان ایرانی خارج از کشور از طریق شرکت در کلاس آنلاین یا به شکل با در سایت در محیطی شاد و پویا صورت می گیرد. با توجه به تجربه آموزشی چندین ساله، از فعالیت های آموزشی متنوع و پویا در برگزاری برای کودکان و خردسالان استفاده می شود تا با احساس راحتی و اشتیاق زبان فارسی را یاد بگیرند.

محتوای آموزشی جدید و متفاوت در آکادمی دو زبانه LELB Society، برای افزایش تمرکز و یادگیری کودکان، از روش های خلاقانه آموزش زبان فارسی استفاده می نماید. والدین محترم می توانند نمونه هایی از فعالیت های آموزشی را در بسته های ویژه و ببینند. با فعالیت های پویا و متنوع آموزشی، حواس پنج گانه کودکان درگیر یادگیری زبان فارسی شده و سطح یادگیری آن ها بالاتر می رود. در نتیجه، کلمات فارسی و مطالب یاد گرفته شده به شکل فعال به حافظه بلند مدت کودکان و خردسالان سپرده می شود. افتخار این را داریم که با بکارگیری روش های متفاوت و نوین همیشه در امر آموزش به ویژه آموزش زبان فارسی برای کودکان خارج از کشور، موفق بوده ایم.

به همین دلیل، والدین از ادامه روند آموزش زبان فارسی به کودکان خود به دلیل تمایل و اشتیاق فرزندانشان به یادگیری، ابراز رضایت و خوشحالی می کنند. فارسی آموزانی که فرصت شرکت در کلاس آنلاین فارسی را ندارند می توانند از آموزش غیر همزمان زبان فارسی استفاده نمایند. این فارسی آموزان با عضویت در سایت می توانند بر اساس نیاز، علایق، سن و سطح زبان فارسی خود از صدها درس فارسی استفاده نموده و از مزایای آموزش غیر همزمان فارسی بهره مند شوند. تیم آموزشی ما، همواره کودکان را در کمک نموده و آن ها را در بهره مندی از آموزش آنلاین زبان فارسی پشتیبانی می کنند. فارسی آموزان می توانند در پایان هر درس سوالات خود را در قسمت کامنت گذاری بپرسند. مدرسین فعال ما، به سوالات پاسخ می دهند. آهنگ های شاد کودکانه تاثیر مهمی در آموزش زبان فارسی به خردسالان و کودکان پیش دبستانی دارد.

تدوین ویدیوهای آموزشی توسط بیتا و خانم زنجانی (مدرس فارسی کودکان) و ارتباط با کودکان سر تا سر دنیا در خونه شادی با همدیگر، برای آموزش مفاهیم فارسی مثل الفبای فارسی، شکل ها، آموزش رنگ ها، روزهای هفته، شمارش اعداد، کارهای روزانه، حیوانات، فصل های سال و اعضای بدن با شعر می باشد. با فعالیت های متنوع همراه با شعر، مهارت های شنیدن و صحبت کردن فارسی کودکان به طور فعال تقویت می شود. تدوین ویدیوهای داستانی در آکادمی LELB Society، از فعالیت های منحصر به فرد تیم آموزش فارسی ما برای کودکان می باشد. داستان های معروف و آموزنده از ازوپ، کلیله و دمنه، شاهنامه فردوسی و … توسط تیم آموزشی ما برای کودکان ساده نویسی شده است. مهارت شنیدن و روان صحبت کردن فارسی کودکان در ارتباط با شخصیت ها و وقایع داستان به بهترین شکل تقویت می شود.

کودکان ویدیوی داستان را قبل از کلاس دیده و با واژگان فارسی آن آشنا می شوند. کودکان داستان را به زبان خود در کلاس آنلاین فارسی برای مدرس تعریف نموده و روان صحبت کردن کودکان در بیان داستان تقویت می شود. استفاده از لباس فرم پلیس راهنمایی و رانندگی در عملیات های راهنمایی و رانندگی برای حفظ امنیت بسیار حیاتی است . نقش بازی کردن از طریق مشارکت در داستان موجب بکارگیری تفکر خلاقانه در کودکان می شود. بنابراین، کودکان با بکارگیری فکر و اندیشه، فهم و استدلال، تخیل و خلاقیت خود با شخصیت های داستان ارتباط برقرار کرده و زبان فارسی را به طور طبیعی و فعال یاد می گیرند. آموزش نوشتن و خواندن فارسی نیز با روش های مختلف مثل جمله سازی با کلمات فارسی، روخوانی متن ساده داستان، نوشتن خلاصه داستان و … تمرین می شود.

در آموزش فارسی کاربردی به کودکان از مفاهیم فارسی مثل سلام و احوالپرسی، کارهای روزانه، آموزش شغل ها به کودکان، مهمانی ، غذا خوردن، آداب و رسوم فارسی استفاده می شود. کودکان در جریان اتفاقات کارتونی با دنیای واقعی ارتباط برقرار کرده که یادگیری زبان فارسی برای کودکان را لذت بخش می نماید. آموزش کلمات ساده فارسی به کودکان با استفاده از کلمات هم معنی و کلمات متضاد فارسی در محتوای کارتونی، یادگیری آن ها را برای کودکان آسان می کند. آموزش الفبا و اعداد زبان فارسی برای کودکان با چندین متفاوت انجام می گیرد. در روش مستقیم آموزش حروف الفبای فارسی به کودکان پیش دبستانی و دبستانی، از شعر و کلمات ساده فارسی با تصویر انیمیشنی مربوط به هر حرف استفاده شده است. کودکان شعر الفبای فارسی را با ریتم در کلاس همراه با مدرس می خوانند.

پویانمایی در آموزش زبان به کودکان

از سوی دیگر، آموزش الفبای فارسی به کودکان همراه با بازی، داستان و آهنگ های شاد کودکانه به شکل غیر مستقیم در کلمات ساده فارسی انجام می گیرد. شمارش اعداد فارسی به کودکان و خردسالان همراه با بازی و شعر به شکل عملی آموزش داده می شود. آموزش حروف و کلمات به کودکان بادرس های کارتونی و انیمیشنی، آموزش خواندن و نوشتن فارسی با داستان های ساده نویسی شده برای کودکان، آموزش کلمات فارسی با تصویر، انجام بازی های جذاب آموزش سریع الفبا به کودکان مثل بازی اسم و فامیل، چیدن حروف و جمله سازی و … از فعالیت های جذاب برای کودکان می باشند. پیشرفت تکنولوژی و استفاده از ساختار چندرسانه ای تاثیر مهمی در آموزش های آنلاین دارد. برخلاف کلاس های آموزشی سنتی متکی بر کتاب، در آموزش های آنلاین امکان و فرصت استفاده از فایل تصویری و صوتی برای آموزش فراهم می باشد.

در آموزش چندرسانه ای ترکیبی از کلمات و تصاویر به صورت طرح، تصاویر ایستا، تصاویر پویا در بکار گرفته می شود. پویانمایی در آموزش زبان به کودکان تاثیر بسیار مهمی در ارتباط و تعامل با کودکان، درک و تقویت فکر کودکان، ایجاد خلاقیت و افزایش انگیزه زبان آموزان دارد. کودکان کمتر علاقه به خواندن کتاب دارند به جز مواردی که دارای تصاویر جذاب یا مطالب خنده دار باشد، اما با تماشا کردن و شنیدن به سرعت یاد می گیرند. ذهن کنجکاو کودکان همیشه به دنبال یادگیری از دیده ها و شنیده ها است. شخصیت های کارتونی خلاق، یادگیری را برای کودکان جذاب و دلنشین می کند بنابراین آموزش مطالب مختلف بخصوص زبان با ویدیو و انیمیشن از طریق ارتباط تصویری و شنیداری با آنها موثرتر از آموزش کتابی واژگان خواهد بود.

تیم آموزشی ما، با تدوین درس های فارسی متفاوت و غیر کتابی مخصوص سن کودکان و خردسالان، گام بزرگی را در آموزش زبان فارسی به کودکان دبستانی و پیش دبستانی برداشته است. کودکان و خردسالان با استفاده از روش های خلاقانه آموزش زبان فارسی در کلاس، نه تنها زبان فارسی را در محیطی شاد، به آسانی یاد می گیرند، بلکه، قدرت فکر و اندیشه، خلاقیت، استدلال، حس تعامل و ارتباط آن ها نیز تقویت می شود.  مدرسین فارسی ما مسلط به زبان انگلیسی بوده و تجربه کافی در آموزش زبان فارسی به کودکان دارند. بنابراین، در آموزش زبان فارسی به کودکان ایرانی خارج از کشور و فارسی آموزان غیر ایرانی عملکرد عالی داشته و از فعالیت های آموزشی مختلف و کاربردی برای آموزش زبان به کودکان استفاده می کنند.

والدین محترم می توانند با ثبت نام فرزندان خود در آکادمی تخصصی LELB Society، با مدرسین فارسی مسلط به زبان انگلیسی برای پرورش خود نیز اقدام نمایند. مشاوره رایگان برای آموزش فارسی به کودکان تخصص ویژه آکادمی دو زبانه LELB Society، آموزش آنلاین زبان فارسی به غیر فارسی زبانان با مدرسین فارسی مسلط به زبان انگلیسی می باشد. بنابراین، فارسی آموزان غیر ایرانی و همچنین ایرانی خارج از کشور برای شرکت در کلاس خصوصی و گروهی فارسی می توانند با ما تماس بگیرند. لباس بسیجی پلنگی دارای لوازم جانبی مانند چاقوی جعلی یا کفش های ویژه هستند . در این جلسه، والدین و کودکان درباره علایق، نیازها و توانایی های آموزشی خود با مدرسین صحبت نموده و می توانند مدرس فارسی خود را انتخاب نمایند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یادگیری زبان فارسی برای کودکان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی, کسب و کار ایرانی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یادگیری زبان فارسی برای کودکان"، کلیک کنید.