۳ کشته و ۶ مصدوم در سانحه رانندگی جاده نیشابور به تربت حیدریه – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

۳ کشته و ۶ مصدوم در سانحه رانندگی جاده نیشابور به تربت حیدریه - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

‌به گزارش خبرگزاری آرتیو، سیدحمید حسینی اظهار کرد: برخورد رو در روی ۲ دستگاه خودرو سواری پراید و نیسان که ظهر یکشنبه در جاده نیشابور به تربت حیدریه رخ داد، سه کشته و ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان بالگرد اورژانس هوایی و ۲ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های گلبو و حسینی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه و در بررسی آغازین تعداد مصدومان این حادثه ۹ نفر ارزیابی شد که سه مصدوم به علت شدت جراحات وارده قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بودند و ۶ مصدوم دیگر این حادثه پس از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی برای ادامه روند درمان توسط ۲ آمبولانس و بالگرد اورژانس نیشابور به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم منتقل شدند.

حسینی تاکید کرد: پیشگیری از وقوع حوادث، همیشه بر اصلاح و درمان عوارض ناشی از آن مقدم است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با بیان این که حوادث رانندگی مهمترین عامل مرگ و میر در کشور ماست افزود: مهمترین عوامل وقوع تصادف شامل عدم رعایت سرعت مجاز، انحراف و تجاوز از خط وسط، عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه کافی به جلو است بنابراین توصیه می‌شود با توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی به خود و سایرین احترام بگذاریم و از بروز حوادث مرگبار جلوگیری کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳ کشته و ۶ مصدوم در سانحه رانندگی جاده نیشابور به تربت حیدریه – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳ کشته و ۶ مصدوم در سانحه رانندگی جاده نیشابور به تربت حیدریه – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.