کسب رتبه برتر در روابط عمومی های برتر وزارت تعاون توسط رایتل – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

کسب رتبه برتر در روابط عمومی های برتر وزارت تعاون توسط رایتل - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی آرتیو، شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نخستین جشنواره ملی روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (امتداد)، موفق به کسب رتبه نخست در بخش های «تولید محتوای رسانه ای»، «انتشارات و تبلیغات» و مقام سوم در بخش «عکس» شد.

به گزارش روابط عمومی رایتل، آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملی روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سپهر خلجی» رییس شورای اطلاع رسانی دولت، «مهدی رضوی کیا» رییس مرکز روابط عمومی و امور بین الملل و جمعی از مدیران و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فرهنگی تلاش برگزار شد.

در این مراسم از مهدی طالبی مدیرارشد واحد برند و ارتباطات شرکت خدمات ارتباطی رایتل به عنوان روابط عمومی برتر در سه بخش مذکور، بین دستگاه های اجرایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اهدای تندیس و لوح یادبود تقدیر به عمل آمد.

متن تقدیرنامه به این شرح است:

«اینک که با به کارگیری هنر، مهارت و دانش خود در راه اعتلای اطلاع رسانی بهینه و ارتباط مطلوب و صمیمانه بین مردم و سازمان، جهاد تبیین و مقابله با تحریف واقعیت ها، ارتقای بینش جامعه و تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم، گام برمی دارید، ضمن اعلام مراتب قدردانی و تشکر خود از تلاش های بی وقفه و دلسوزانه جنابعالی، این لوح به پاس کسب مقام اول در بخش های «تولید محتوای رسانه ای»، «انتشارات و تبلیغات» و مقام سوم در بخش «عکس»، نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (امتداد) تقدیم حضور پر مهرتان می گردد.

امید آن دارم که در پناه پروردگار بزرگ و منان، همواره در راستای اهداف متعالی و ماموریت های وزارتخانه کوشا باشیم و با روحیه ای با نشاط و سرزنده در ساماندهی امور روابط عمومی نقش آفرینی کنیم.»

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری آرتیو در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب رتبه برتر در روابط عمومی های برتر وزارت تعاون توسط رایتل – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب رتبه برتر در روابط عمومی های برتر وزارت تعاون توسط رایتل – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.