شرکت تعاونی «موکب اشتغال محرومان» ایجاد می شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

شرکت تعاونی «موکب اشتغال محرومان» ایجاد می شود - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

مهدی طاهری در گفت وگو با خبرنگار آرتیو درباره تعاونی موکب اشتغال محرومان که قرار است به سطح وسیع تری از مردم خدمات بدهد گفت: 1312 نفر مددجو و نزدیک به 430 نیکوکار یا خادم در سایت این موکب عضو هستند. 99 خدمت در حوزه تامین تجهیزات صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی در حوزه تجهیزات مشکل داشته باشد. در این صورت ما به او کمک می کنیم تا بتواند این تجهیزات را تکمیل کند، گفت: همچنین 650 مورد آموزشی در موکب داشتیم. درواقع به گروه های 30 تا 40 نفره آموزش مهارت های مختلفی از جمله مهارت های کامپیوتری داده شده است.

طاهری ادامه داد: مخاطبان ما مددجویان کمیته امداد و خیریه های معتبر یا کسانی هستند که از طریق چنین مراکزی معرفی می شوند و ما می توانیم بستری ایجاد کنیم که به آنها خدمات داده شود.

وی گفت: برای آنکه بتوانیم به عموم مردم خدمات دهیم درصدد ایجاد یک شرکت تعاونی هستیم تا برخی از خدمات را خودمان مستقیم به مددجویان یا افراد نیازمند بدهیم. در آن صورت مخاطبان ما هم گسترده تر می شوند و هر کسی که به این تعاونی مراجعه می کند می تواند خدمات بگیرد. این تعاونی در حال تاسیس است و در زمینه کاریابی نیز فعالیت می کند و مشاوره شغلی نیز می دهد.

طاهری افزود: همچنین در نظر داریم در سایت موکب اشتغال محرومان، محصولاتی که داریم را بفروشیم. همچنین حمایت از مشاغل خانگی با ارایه تسهیلات نیز انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: خیریه یا موکب اشتغال محرومان کارها و برنامه های زیادی در راستای رفع محرومیت دارد ولی تعاونی موکب اشتغال یک شرکت است که به عموم جامعه خدمات ارایه می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرکت تعاونی «موکب اشتغال محرومان» ایجاد می شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرکت تعاونی «موکب اشتغال محرومان» ایجاد می شود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.