نقش رسانه در رفع نواقص حوزه قانونگذاری بی بدیل است – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

نقش رسانه در رفع نواقص حوزه قانونگذاری بی بدیل است - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، حجت الاسلام علی تیموری تبار در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان های جنوب شرق استان تهران، آنها را بازوهای قوی و موثر حزب اسلامی قانون عنوان کرد و افزود: نقش رسانه ها در رفع نواقص قانونی سطح کشور، بی بدیل است؛ چون خبرنگاران و فعالان فضای مجازی، واسطه های بین مردم و مسیولان و بهترین مشاور برای احزاب در بیان معضلات و مشکلات هستند.

پیش از سخنان این عضو شورای مرکزی حزب قانون، خبرنگاران مدعو به بیان نقطه نظراتشان پرداختند و در خصوص مسایلی چون ارزش و اهمیت فعالیت حزب در فضای غیر انتخاباتی فعلی، پیگیری مشکلات لاینحل 40 سال اخیر این دیار مانند مترو و بیمارستان و…، مشکلات مسکن، اشتغال و ازدواج جوانان، باز کردن گره های قانونی زندگی و معیشت معلولان و نیازمندان جامعه، لزوم تاثیرگذاری عینی حزب در زندگی و معیشت و رفاه مردم و بیان مشکلات این سه شهرستان، نکاتی را بیان کردند.

لازم به ذکر است، اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی قانون و موسسان آن، از سال 1398 تاکنون، شامل جمعی از نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی ازجمله نمایندگان مجلس یازدهم و منتخبان انتخابات اخیر مجلس، حقوق دانان، اقتصاددانان و فعالان علمی، سیاسی، اجتماعی نامدار کشور هستند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نقش رسانه در رفع نواقص حوزه قانونگذاری بی بدیل است – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نقش رسانه در رفع نواقص حوزه قانونگذاری بی بدیل است – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.