بازارچه خوداشتغالی در ایستگاه های مترو دروازه دولت، مصلی و شهید بهشتی

بازارچه خوداشتغالی در ایستگاه های مترو دروازه دولت، مصلی و شهید بهشتی

در سه ایستگاه دروازه دولت، مصلی امام خمینی (ره) و مترو شهید بهشتی بازارچه خوداشتغالی برپا شد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آرتیو، محسن راجی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 با اعلام این خبر گفت: مسیله اشتغال و کسب مهارت در محیط امن و سالم از جمله نیازهای بانوان سرپرست خانوار است. از همین رو اداره بانوان با مشارکت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران ، سازمان مترو و با هدف توانمندسازی اقتصادی بانوان ، کمک به معیشت پایدار ایشان و به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و بهار طبیعت اقدام به برگزاری بازارچه خوداشتغالی موقت در ایستگاه های منتخب مترو کرد.

راجی بیان کرد: این بازارچه ها به منظور حمایت از بانوان سرپرست خانوار و رفاه حال ایشان و همچنین تقویت مشارکت زنان در جنبه های مختلف زندگی اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در سه ایستگاه دروازه دولت ، مصلی امام خمینی (ره) و مترو شهید بهشتی منطقه 7 برپا شد.

وی افزود : بازارچه های فوق با هدف عرضه و فروش محصولات دست سازه های بانوان هنرمند و کارآفرین مناطق 7 ، 12، 13 و 14 از تاریخ 16 الی 25 اسفند ، ساعت 10 الی 20 جهت بازدید عموم دایر است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازارچه خوداشتغالی در ایستگاه های مترو دروازه دولت، مصلی و شهید بهشتی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازارچه خوداشتغالی در ایستگاه های مترو دروازه دولت، مصلی و شهید بهشتی"، کلیک کنید.