کمک های تشکل ها و خیرین شاهد و ایثارگر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری می شود

کمک های تشکل ها و خیرین شاهد و ایثارگر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری می شود

مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: کمک های غیرنقدی تشکل های ایثارگری خیرین شاهد و ایثارگر و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای ارسال به سیل زدگان سیستان و بلوچستان توسط ادارات کل بنیاد استان ها جمع آوری می شود.

به گزارش آرتیو، رحیم نریمانی خاطر نشان کرد: تشکل های ایثارگری خیرین شاهد و ایثارگر و خاندان شهدا و ایثارگران نیز همگام با مردم شهید پرور با لبیک به رهبری و پیروی از سبک و سیره شهدا در راستای همیاری و کمکهای مومنانه و بشر دوستانه برای یاری رساندن به هموطنان خسارت دیده در حادثه سیل کمک هایشان را به معاونت مددکاری و مشارکتهای مردمی بنیاد در استان ها تحویل دهند.
وی با اشاره به اینکه خبر اسفناک وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان که منجر به جان باختن و نیز زخمی شدن جمعی از هم وطنان عزیزمان شد موجب تاثر و تالم شد افزود: حادثه غم انگیز سیل در استان سیستان و بلوچستان گرچه خسارتهای سنگینی به خانه ها، مزارع، باغ ها و…. هموطنان عزیز وارد ساخته است، لکن ایثار، فداکاری و ازخودگذشتگی و حضور داوطلبانه مردم برای کمک به آسیب دیدگان بار دیگر یکی از بی نظیرترین حماسه های مردمی را خلق کرد.
مدیرکل دفتر تشکلهای ایثارگری و مشارکتهای مردمی بنیاد همچنین ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده قربانیان و حادثه دیدگان سیل بر رسیدگی هر چه بهتر به آسیب دیدگان و اسکان آنان توسط مسیولان و بسیج امکانات تاکید کرد و افزود: گروه های جهادی و تشکلهای ایثارگری با تمام توان برای اعزام نیروی انسانی و تجهیزات لازم امدادرسانی جهت خدمت رسانی به مصیبت دیدگان به منظور کاهش آلام مردم عزیز آن استان اعلام آمادگی کردند.
پایان خبر آرتیو

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمک های تشکل ها و خیرین شاهد و ایثارگر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمک های تشکل ها و خیرین شاهد و ایثارگر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان جمع آوری می شود"، کلیک کنید.