توزیع میوه شب عید در هرمزگان آغاز شد – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

توزیع میوه شب عید در هرمزگان آغاز شد - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آرتیو، محمد رضا ماندگاری بیان داشت: 200 تُن میوه شب عید شامل 100 تُن سیب درختی و 100 تُن پرتقال برای تنظیم بازار استان ذخیره سازی و در حال حمل به بخش ها، دهستان ها و شهرهای استان با نظارت سازمان تعاون روستایی استان است.

وی عنوان کرد: در شهر بندرعباس هفت نقطه از سوی اتحادیه تعاون روستایی هرمزگان در راستای عرضه مستقیم میوه به صورت خرده فروشی تعیین شده است و در صورت افزایش تقاضا، مکان توزیع میوه شب عید با معرفی از سوی دیگر اصناف افزایش پیدا می کند.

رییس اداره بازرگانی تعاون روستایی هرمزگان، با اشاره به اینکه میوه شب عید با 15 درصد تخفیف و زیرقیمت بازار توزیع می شود، اظهار کرد: طبق مصوب کمیته راهبری و ستاد تنظیم بازار استان، هر کیلوگرم پرتقال 260 هزار ریال و هر کیلوگرم سیب درختی 380 هزار ریال عرضه می شود.

وی ابراز کرد: میوه شب عید هرمزگان تامین است اما در صورت ضرورت و نیاز بیشتر استان، از محل اتحادیه مرکزی تعاون روستایی کشور که به میزان 20 هزار تن میوه ذخیره سازی شده است، برای تنظیم بازار استان اقدام می شود.

وی یادآور شد: طرح تامین و توزیع میوه شب عید با هدف کنترل قیمت و کاهش قیمت بازار و تحویل به مصرف کننده نهایی اجرایی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توزیع میوه شب عید در هرمزگان آغاز شد – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توزیع میوه شب عید در هرمزگان آغاز شد – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.