خودروهای حادثه ساز در نوروز 1403 توقیف می شوند – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

خودروهای حادثه ساز در نوروز 1403 توقیف می شوند - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، سرهنگ محمد صادقی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران بیان کرد: با شروع طرح ترافیکی نوروز 1403 از تاریخ 24 اسفند ماه تا به امروز، همکاران ما در پلیس راهور استان بوشهر به منظور آرام سازی و ایمن سازی ترافیک برابر برنامه پیش بینی شده تعداد هزار و 517 تخلف حادثه ساز را اعمال قانون کرده اند و در همین راستا تعداد 15 دستگاه خودرو نیز توقیف ساعتی و تعداد 24 دستگاه خودرو به علت 2 تخلف هم زمان توقیف شده اند.

رییس پلیس راهور استان بوشهر اظهار داشت: برخی از رانندگان که توجه به مقررات رانندگی ندارند و با رفتارهای مخاطره آمیز و خطرناک خود موجب سلب آسایش روحی و روانی جامعه شده و زمینه بروز حوادث رانندگی را فراهم می کنند، با رفتار قانونی پلیس روبرو شده و ماموران پلیس راهور به جهت دفاع از حقوق شهروندان در ترافیک با این نوع رفتار خطرناک در رانندگی برخورد خواهند کرد.

سرهنگ صادقی افزود: با توجه به قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی هر راننده ای که 2 تخلف همزمان را انجام دهد ضمن اعمال قانون به صورت متمرکز از طریق پلیس راهور فراجا دستور توقیف برای خودروی آنها ثبت خواهد شد و خودرو نیز باید به مدت 72 ساعت به پارکینگ انتقال داده شود و این قانون شامل رانندگان موتورسیکلت نیز می شود.

وی اضافه کرد: توصیه ما به رانندگان، پرهیز از رفتارهای مغایر با قانون رانندگی و حقوق شهروندی است و رانندگان باید آگاهانه و مسیولانه رانندگی کنند تا با رفتار قانونی و سلبی پلیس روبرو نشوند.

رییس پلیس راهور استان در پایان سخنان خود از شهروندان و رانندگان خواست با رعایت مقررات رانندگی، پلیس راهور را در انضباط بخشی و کنترل ترافیک یاری و همراهی کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خودروهای حادثه ساز در نوروز 1403 توقیف می شوند – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خودروهای حادثه ساز در نوروز 1403 توقیف می شوند – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.