شکایت رسمی باشگاه استقلال از تیم داوری بازی مقابل مس رفسنجان

شکایت رسمی باشگاه استقلال از تیم داوری بازی مقابل مس رفسنجان

آفتاب نیوز :

 تیم فوتبال استقلال شب گذشته در بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر با نتیجه 2-2 مقابل مس رفسنجان متوقف شد.

این درحالیست که در دقیقه 81 بازی شوت میلاد فخرالدینی در صحنه ای بحث برانگیز توسط مدافع مس رفسنجان و در دهانه دروازه این تیم برگشت داده شد.

باشگاه استقلال با انتشار فیلم یک هوادار از روی سکو ها در واقع سندی جدید برای تایید گل سوم خود رو کرد و نوشت: “در این صحنه، همه توپ از خط دروازه مس رفسنجان رد شده است. 

منتظر قضاوت منصفانه و بی طرفانه کارشناسان داوری هستیم، اما جایگیری کمک داور بازی هم مناسب بود و سوال این است که چرا تصمیم به ادامه بازی گرفت و از اعلام گل خودداری کرد؟

آیا اگر این اتفاق برای تیم رقیب رخ می داد هم تصمیم به ادامه بازی گرفته می شد؟ در هفته های پایانی که هر امتیاز را باید از دهان شیر بیرون کشید، با نادیده گرفتن این گل صد در صد سالم، 2 امتیاز استقلال به ناحق پرید. “

جواد نکونام سرمربی آبی ها نیز در اعتراض به این صحنه و تصمیم داور با انتشار عکسی نوشت: “دشمنی با استقلال شروع شد”

به این ترتیب باشگاه استقلال امروز شکایت رسمی خودش از تیم داوری و به خصوص کمک داور این دیدار را به مسیولان فدراسیون فوتبال و کمیته داوران ارایه می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شکایت رسمی باشگاه استقلال از تیم داوری بازی مقابل مس رفسنجان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شکایت رسمی باشگاه استقلال از تیم داوری بازی مقابل مس رفسنجان"، کلیک کنید.