تویوتا و لکسوس مقابل این غول آمریکایی کم می آورند!

امیرمسعود عابدین: طراحی بیرونی اسکلید جدید تفاوت زیادی با مدل فعلی ندارد، اما عکس های کابین، داشبورد بسیار اصلاح شده ای را نشان می دهند؛ این داشبورد اکنون دارای یک صفحه نمایش منحنی است که از ستون A تا ستون A را در بر می گیرد.

تویوتا و لکسوس در مقابل این غول آمریکایی کم می آورند!

نمای جلوی اسکلید V با کراس اوور XT4 که اخیراً به روزرسانی شده، شباهت زیادی دارد. بخش دیلایت چراغ ها اکنون به طور باورنکردنی باریک تر شده و بخش اصلی چراغ ها به شکل عمودی طراحی شده است. جلوپنجره خودرو کمی اصلاح شده و چراغ های عقب هم مشمول تغییراتی جزیی در گرافیک شده اند. این مدل اسکلید V بر روی رینگ های 24 اینچی جدید سوار می شود.

تویوتا و لکسوس در مقابل این غول آمریکایی کم می آورند!

این خودرو دارای یک موتور 6.2 لیتری V-8 سوپرشارژر است که 682 اسب بخار قدرت و 885 نیوتون متر گشتاور تولید می کند. قدرت تولیدی از طریق یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ ارسال می شود.

تویوتا و لکسوس در مقابل این غول آمریکایی کم می آورند!

در داخل اسکلید به روز شده، تغییرات بیشتری دیده می شود. داشبورد خودرو کاملاً بازسازی شده و اکنون یک نمایشگر بسیار بزرگ و فراگیر بالای یک قطعه چوبی بلند و یک خط افقی از دریچه سیستم تهویه مطبوع قرار گرفته است.

کنسول مرکزی دارای طراحی شناور با فضای ذخیره سازی در زیر آن است. دسته دنده اکنون از بین رفته و یک صفحه نمایش با زاویه 45 درجه به سمت بالا و همچنین یک کنترلر چرخشی جایگزین آن شده است. اسکلید 2025، از جمله مدل قدرتمند V، احتمالا در نیمه دوم سال 2024 تولید می شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در آرتیو مراجعه کنید.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تویوتا و لکسوس مقابل این غول آمریکایی کم می آورند!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تویوتا و لکسوس مقابل این غول آمریکایی کم می آورند!"، کلیک کنید.