استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش بنیان اهتمام ورزند

استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش بنیان اهتمام ورزند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر گفت: استادان و معلمان باید در ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و حرکت در مسیر تحقق جامعه دانش بنیان اهتمام جدی ورزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آرتیو، سیدمحمد جوادموسوی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشمر در مراسم بزرگداشت هفته آموزش و روز معلم به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به رسالت استادان و معلمان اظهار کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگری نقش استادان و معلمان برای تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن اهمیت یافته است.

وی تاکید کرد: استادان و معلمان باید در این برهه حساس برای رهایی از مشکلات با عزمی الهی و جهادگونه با امیدآفرینی در جامعه به منظور تقویت روحیه خودباوری و به ثمر رساندن استعداد های نوجوانان و جوانان این مرز و بوم، بیش ازپیش نقش آفرینی کنند و در ارتقای کیفیت آموزشی و پژوهشی و حرکت در مسیر تحقق جامعه دانش بنیان اهتمام جدی ورزند.

تاسیس دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی در 15 استان

معاون امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز فعالیت های علمی، پژوهش و فرهنگی سمای واحد کاشمر را قابل قبول و مثبت ارزیابی کرد و گفت: استان خراسان رضوی نگاه ویژه به واحد کاشمر دارد و با توجه به سرمایه گذاری خوب صورت گرفته اکنون سهم 6 مدرسه سمای شهرستان با یک هزار و 200 دانش آموز با 150 کارکنان سمای کاشمر یک دهم جمعیت دانش آموزی مدارس سمای استان خراسان رضوی را داراست.

وحید ثانوی گزارشی از وضعیت سمای استان در کشور ارایه داد و بیان کرد: خراسان رضوی در زمینه جذب دانش آموز رتبه اول در حوزه فرهنگی(فعالیت های فرهنگی، سلامت و تربیت بدنی) رتبه چهار کشوری را داراست از یک هزار و 500 معلم استان 500 نفر در مدارس مشهد حضور دارند، قرارداد های اداری این مجموعه به روز شده و در کل ازنظر تعداد مدرسه های سما در کشور رتبه خوبی داریم.

وی اضافه کرد: دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی به صورت پایلوت در 15 استان تاسیس شده و ارتباط بین دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی با مدارس سما برقرار است.

به گزارش آرتیو، در پایان به نمایندگی از همه استادان و مربیان از مدیران گروه های آموزشی و مدیران مدارس کاشمر با اهدای لوح قدردانی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش بنیان اهتمام ورزند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش بنیان اهتمام ورزند"، کلیک کنید.