آیت الله رییسی مزین به تقوای سیاسی بود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

آیت الله رییسی مزین به تقوای سیاسی بود - خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آرتیو، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت آیت الله رییسی و همراهانش اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی مزین به تقوای سیاسی بود و مشاهده می کنیم که در انقلاب اسلامی به عنوان یار ولایت و خدمتگزار ملت کوشید و جایگاه جهانی انقلاب را در دنیا ارتقا یافت.

وی با اشاره به اینکه این شهید والامقام همواره به نمازهای مستحب اهتمام ویژه داشت و حتی در سفرهای خارجی نیز این عادت را ترک نمی کرد و همواره خود را در پیشگاه خداوند متعال می دانست تصریح کرد: مشاهده می کنیم که در انقلاب اسلامی به عنوان یار ولایت و خدمتگزار ملت کوشید و جایگاه جهانی انقلاب را در دنیا ارتقا داد که این مشی باید الگوی همه باشد.

وی به مناسبت های پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: گرامیداشت روز دزفول مقاوم، این شهر در ایام جنگ در معرض گلوله و تانک ها قرار داشت اما مردم شهر ایستادگی کردند و این درسی برای همه شهرهاست که در برابر فتنه ها و تهدیدها قرار بگیرند.

نکونام در بخش دیگر از صحبت های خود به حادثه اخیر اشاره کرد و بیان داشت: خداوند متعال خوبان و نیکان خود را از میان سیاسیون انتخاب کرد و به فیض عظیم شهادت نایل شدند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: شهادت آیت الله رییسی مصداق این حدیث نبوی بود که فرمود «اِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْاِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ اِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ» و فقدان ایشان ثلمه ای جبران ناپذیر است. او حقیقتاً شب را از روز نمی شناخت و پیوسته دغدغه خدمت را داشت.

نکونام با اشاره به اهم ویژگی های شهید رییسی در قامت رییس جمهور محبوب و مردمی خاطر نشان کرد: مدیری که بتواند از مدیریت، مجاهدت، سعه صدر، تلاش خستگی ناپذیر، امیدآفرینی، ولایت پذیری، تواضع و فروتنی، اخلاق مداری، ظلم ستیزی، مردم داری و روحیه خدمت، دلسوزی، یتیم نوازی، عزت و صلابت، امانت و ده ها صفات عالی ایشان الگو بگیرد، یقین بداند در عرصه مدیریت موفق خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آیت الله رییسی مزین به تقوای سیاسی بود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آیت الله رییسی مزین به تقوای سیاسی بود – خبرگزاری آرتیو | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.