لاپید: دست رد به پیشنهاد بایدن، به منزله حکم اعدام اسرای اسراییلی است

لاپید: دست رد به پیشنهاد بایدن، به منزله حکم اعدام اسرای اسراییلی است

به گزارش آرتیو، «یاییر لاپید» رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد برگشت از توافق آتش بسی که از سوی «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا مطرح شد، به معنای حکم اعدام برای اسرای صهیونیستی در نزد حماس و بحران اعتماد با آمریکایی ها خواهد بود.

رییس جمهور آمریکا شامگاه جمعه گفت رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد جدید برای برقراری آتش بس و تبادل اسرا ارایه کرده و در صورت حصول توافق بر سر این طرح جدید، آمریکا پایبندی تل آویو به مفاد این طرح را تضمین خواهد کرد.

به گزارش آرتیو، بایدن گفت: «اسراییل یک پیشنهاد جامع ارایه داده است. این یک نقشه راه است که به آتش بس پایدار و آزادسازی تمام اسرا منجر خواهد شد. این پیشنهاد از طریق قطر به حماس تحویل داده شده است.»

لاپید روز شنبه هم در واکنش به این پیشنهاد ارایه شده، گفته بود: «کابینه اسراییل نمی تواند سخنرانی رییس جمهور آمریکا را نادیده بگیرد. یک پیشنهاد توافق روی میز گذاشته شده است و باید اجرایی شود.»

«بتسلییل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی و «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی این رژیم هم تهدید کرده اند در صورتی که نتانیاهو این پیشنهاد را بپذیرد از کابینه استعفا خواهند کرد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لاپید: دست رد به پیشنهاد بایدن، به منزله حکم اعدام اسرای اسراییلی است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لاپید: دست رد به پیشنهاد بایدن، به منزله حکم اعدام اسرای اسراییلی است"، کلیک کنید.