اولین گردهمایی نمایندگان فروش کشوری پنل های خورشیدی مانا انرژی

اولین گردهمایی نمایندگان فروش کشوری پنل های خورشیدی مانا انرژی

آفتاب نیوز :

روز اول این رویداد که در هتل المپیک تهران برگزار شد از بخش های متنوعی همانند سخنرانی ها، اهدای تندیس نمایندگان، تبیین استراتژی های فروش، کارگاه آموزشی و … تشکیل شده بود.

هدف از برگزاری این رویداد، تقویت، هم افزایی و همسوسازی سیاست های فروش پنل خورشیدی و خدمات رسانی مشتریان در سراسر نقاط کشور با یکدیگر بوده است که طی آن مهمترین استراتژی های فروش و خدمات مشتریان مانا انرژی در سراسر کشور به اشتراک گذاشته شد.

گردهمایی نمایندگان فروش کشوری مجموعه مانا انرژی، با ترنم سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد و در ادامه علی پژوهان (مدیرعامل مانا انرژی پاک) ضمن معرفی اجمالی از توان اجرایی و ظرفیت بالای تولید مانا انرژی، از برنامه های گسترده و بلندمدت شرکت سخن گفت و خاطر نشان کرد که نمایندگان به عنوان شرکای تجاری مجموعه، در دستیابی به اهداف و موفقیت های آتی بسیار تاثیرگذار هستند. 

در ادامه گردهمایی، کمیل محمدی (مدیرعامل تامین انرژی مانا) پس از معرفی شرکت به اهداف شکل گیری این زیرمجموعه مانا انرژی پاک پرداخت و گفت: تامین انرژی مانا با هدف ایجاد، راه اندازی و بهره برداری از نیروگاه های خورشیدی و ارایه خدمات فنی- مهندسی، مشاوره ای به شرکت های مرتبط و فعال در این بخش تاسیس شد.

وی با اشاره به پروژه های بزرگ مقیاس اجرا شده توسط این مجموعه از جمله نیروگاه 140 مگاوات محلات، نیروگاه 10 مگاواتی مهاباد و نیروگاه 24 مگاواتی ابرکوه و … به ارایه جزییات این پروژه ها پرداخت. سپس، معاونت فروش و بازاریابی مجموعه صنعتی مانا انرژی نیز به توضیح استراتژی های سال جاری مجموعه پرداخته و اهداف فروش مانا انرژی در سال جاری را تبیین نمود.

بازدید از سایت خمین مانا انرژی و مشاهده دقیق مراحل تولید انواع پنل های خورشیدی مانا انرژی و دریافت توضیحات فنی و تخصصی، برنامه روز دوم رویداد نمایندگان مانا انرژی بود. 

شرکت دانش بنیان مانا انرژی، ایجاد زنجیره ارزش پنل خورشیدی در داخل کشور را با هدف بومی سازی این صنعت و جلوگیری از خروج ارز و بی نیازی از واردات پنل فتوولتاییک از سال 1397 آغاز و با جدیت دنبال می کند. از جمله مزایایی که بنیانگذار زنجیره ارزش فتوولتاییک توانسته است در آن جایگاه بسیار خوبی را نسبت به فروشندگان پنل خورشیدی وارداتی در ایران به دست آورد، گستردگی جغرافیایی شبکه نمایندگان فروش و خدمات مشتریان مانا انرژی در سراسر ایران است.

می توان گفت مجموعه مانا انرژی، اولین بودن را سرلوحه خود قرار داده و برای دستیابی به این هدف، پس از رسیدن به جایگاه اولین تولیدکننده سلول خورشیدی و خمیر نقره در ایران، اولین گردهمایی کشوری شبکه نمایندگی فروش پنل خورشیدی در این صنعت را نیز برگزار کرد.

خرید پنل خورشیدی در کمترین زمان؛ هر نقطه از ایران

فعالین صنعت انرژی خورشیدی ایران، در طی تمام سال هایی که به توسعه نیروگاه های خورشیدی در کشور پرداخته اند، با دغدغه تامین به موقع کالا و دریافت خدمات پس از فروش مورد نیاز در شهر های مختلف روبرو بوده اند و این موضوع برای سرمایه گذاران این صنعت امری آشناست. گستردگی نمایندگی های فروش و خدمات در کل کشور برای یک تولید کننده خارجی، بسیار دشوار است و برای مشتریان نیز می تواند امری وقت گیر و نیازمند پیگیری های متعدد باشد.

«مانا انرژی پاک» با پیش بینی حجم نیاز کشور، خطوط پیشرفته تولید انواع پنل خورشیدی را طی سال های گذشته با احداث کارخانه پنل فتوولتاییک خمین راه اندازی کرده است. این مجموعه همگام با تولید پنل های خورشیدی اقدامات هدفمندی را جهت اعطای نمایندگی رسمی به مجموعه های فعال، خوش نام و دارای ظرفیت های مناسب در حوزه برق و صنعت خورشیدی در شهر های مختلف آغاز کرده است. در این مسیر، آموزش و یکپارچه سازی خدمات مشتریان از اولویت های مجموعه صنعتی مانا انرژی است.

در چارچوب فرآیند های جذب نمایندگی فعال، شرایط مختلفی همانند تخصص، تعهد و حسن سابقه شرکت های درخواست دهنده به دقت توسط کارشناسان بررسی می شود و پس از جذب نماینده کلیه اقدامات جهت فعالسازی نمایندگی از جمله آموزش، حمایت های تبلیغاتی، و … انجام می شود.

خدمات مشتریان مانا انرژی؛ مانا تا آخرین قدم

با توجه به گام های موثری که در مسیر تکمیل زنجیره ارزش فتوولتاییک توسط مانا انرژی برداشته شده است، این مجموعه با تکیه بر به روزترین تجهیزات و تکنولوژی های روز جهان و نیز تلاش متخصصان ایرانی برنامه ای پایدار برای حضور در بازار جهانی دارد.

فعالین صنعت خورشیدی بار ها شاهد این بوده اند که به دلیل اعمال تحریم ها یا تغییر قیمت ارز، واردات برند های خارجی پنل خورشیدی و دیگر تجهیزات نیروگاه ها با مشکل روبرو شده است. این موضوع می تواند باعث ایجاد وقفه در پیشرفت پروژه های نیروگاهی و سردرگمی سرمایه گذار و مجری طرح شود و حتی پروژه را با خسارت های هنگفتی روبرو می کند. حضور تامین کننده مطمین داخلی که توان اجرای پروژ های نیروگاهی را با قیمت و زمان مناسب و گارانتی واقعی دارد، می تواند بخش زیادی از دغدغه های سرمایه گذاران را مرتفع سازد. 

درباره بزرگترین تولید کننده پنل خورشیدی در ایران

«مانا انرژی پاک» فعالیت خود را در زمینه طراحی و ساخت انواع پنل های خورشیدی در سال 1397 آغاز کرده است. محور های اصلی فعالیت این شرکت تولید یکپارچه زنجیره ارزش فتوولتاییک، اجرای نیروگاه و همچنین تحقیق و توسعه در حوزه تجدیدپذیر است. همچنین این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت دانش بنیان تولید کننده یکپارچه زنجیره ارزش فتوولتاییک در ایران حداکثر تلاش خود را در راستای ورود به عصر جدید بدون کربن می کند.

مانا انرژی هم راستا با چشم انداز 2030 در زمینه انرژی پاک در ایران توانسته است دانش زنجیره ارزش فتوولتاییک را بومی سازی کند. ظرفیت تولید ویفر های سیلیکونی این مجموعه معادل 1500 مگاوات، سلول خورشیدی برابر با 1500 مگاوات و ظرفیت تولید پنل های خورشیدی مانا انرژی پاک 2300 مگاوات است.

در حال حاضر، پنل های خورشیدی مانا انرژی با توان 300 الی 700 وات تولید می شود که با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی فروش این مجموعه در 23 استان، امکان سفارش گذاری و دریافت سریع محصول در سراسر کشور فراهم شده است. علاوه بر این، مجموعه تامین انرژی مانا، جهت ارایه خدمات طراحی، اجرا و بهره برداری نیروگاه های خورشیدی کوچک و بزرگ مقیاس در خدمت مشتریان و سرمایه گذاران فعال این صنعت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اولین گردهمایی نمایندگان فروش کشوری پنل های خورشیدی مانا انرژی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اولین گردهمایی نمایندگان فروش کشوری پنل های خورشیدی مانا انرژی"، کلیک کنید.