شور عاشورایی شیعیان استانبول + عکس و فیلم

عشق و ارادت به اباعبدالله الحسین (ع)، نه تنها حد و مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است که این روزها همه مسلمانان را فارغ از مذهب و ملیت دور هم جمع کرده است. 

به گزارش آرتیو از استانبول؛ فرسنگ‌ها دورتر از میهن عزیزمان؛ دوستدارن امام حسین (ع) دلهای‌شان را راهی کربلای معلی، میعادگاه سرور و سالار شهیدان کرده و به سوگ نشسته‌اند. 

دهه اول محرم؛ «حسینیه نرجسیه» استانبول نه تنها محفل ایرانیان ساکن ترکیه و عاشقان پرشور امام حسین و اباالفضل العباس علیهما السلام است، بلکه پذیرای جمع کثیری از دوستداران حسین بی علی(ع) از ملیت‌های مختلف ترک، افغان، کرد،آذربایجان و حتی دانشجویان مقیم ترکیه بود که همگام با همه شیعیان و دوستداران حضرتش، به سوگ اباعبدالله الحسین (ع) نشسته‌اند. 

شور عاشورایی شیعیان استانبول + عکس و فیلم

شور عاشورایی شیعیان استانبول + عکس و فیلم

«حسینیه نرجسیه» واقع در منطقه آوجیلار در غرب استانبول این روزها و شب‌ها با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی معماریان، روضه‌خوانی حاج حسن خلج و سینه‌زنی سیدهادی گرسویی پذیرای همه عاشقان حسینی است.

شور عاشورایی شیعیان استانبول + عکس و فیلم

در ادامه بخشی از عزاداری روزهای اخیر «حسینیه نرجسیه» را همزمان با عاشورای حسینی می‌بینیم:

پایان خبر آرتیو 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شور عاشورایی شیعیان استانبول + عکس و فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شور عاشورایی شیعیان استانبول + عکس و فیلم"، کلیک کنید.