بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5430 نسل سوم i5

نقد و بررسی

مدل لپ تاپ Dell Latitude E5430 موجود

ویژگی ها، قیمت و خرید لپ تاپ دل Latitude E5430 یکی از بهترین لپ تاپ های با قیمت مناسب و سخت افزار مناسب ساخت شرکت محبوب دل می باشد. با سه لایه فلزی، اسکلت فلزی آلومینیومی و منیزیمی پوشانده شده و دارای بست های آلیاژ مسی لولایی است که بدنه ای با مقاومت خوب و از همه مهمتر ضد ضربه است.

این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی با کیفیت HD است، از ویژگی های مثبت لپ تاپ Latitude E5430 می توان به عمر نسبتا خوب باتری لیتیوم یونی (6 سلولی) اشاره کرد، کاربران می توانند در هر مکان خاصی پروژه یا کار را با اطمینان لازم انجام دهند. این لپ تاپ را جابجا کنید لپ تاپ دل Latitude E5430 دارای سایز مناسب 338*350*238 میلی متر و وزن مناسب 2.5 کیلوگرم می باشد که با توجه به کانفیگ ها و مشخصات آن می توانید از وزن آن چشم پوشی کنید، حتی کیبورد آن بسیار مناسب، کلیدهای خوب، نرم و روان است. که می تواند برای تایپ و برنامه نویسی مناسب باشد بدنه این لپ تاپ از روکش فلزی سه لایه، فریم فلزی آلومینیومی و منیزیمی و بست های لولای آلیاژ مسی که در برابر ضربه مقاوم هستند ساخته شده است. ، پایدار است.

حال به مشخصات فنی این لپ تاپ می پردازیم، لپ تاپ Dell Latitude E5430 دارای نسل سوم Core i5-3210M اینتل و همچنین دارای پردازنده گرافیکی Intel HD 4000 است، نوع رم این لپ تاپ از نوع DDR3 با ظرفیت حتی 4 گیگابایت می باشد. به 16 گیگابایت ارتقا داده شود، حافظه نهان مناسب 2 مگابایت وجود دارد، ظرفیت هارد دیسک اصلی این لپ تاپ 256 گیگابایت از نوع SSD است و هارد دومی وجود ندارد. این لپ تاپ دارای یک پورت USB 2.0 و دو پورت USB 3.0 می باشد که سایر پورت ها باید پورت شبکه، مودم، هدفون، میکروفون و VGA باشد. بندر HDMI همچنین پشتیبانی می کند و قابلیت استفاده از کارت حافظه SD را نیز دارد. از دیگر ویژگی های خوب آن باید به وب کم، میکروفون و اسپیکر مناسب آن اشاره کرد که ارتباط تصویری با کیفیت و انتقال صدای بهتری را برای شما فراهم می کند، حتی می تواند برای کلاس های آنلاین یا مجازی برای شما باشد. این لپ تاپ دارای درایو نوری است، سیستم عامل لپ تاپ Latitude E5430 ویندوز 10 64 بیتی می باشد.

ویژگی های لپ تاپ Dell Latitude E5430، قیمت و خرید با تصاویر و سوالات متداول کاربر با بهترین قیمت و نقدی هنگام تحویل در فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو


نویسنده:
فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو (برگرفته از صفحه محصول وب سایت سازنده Dell)
اگر از این مقاله استفاده می کنید، لطفاً نام و آدرس فروشگاه اینترنتی و مجله اکسیبو را درج کنید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5430 نسل سوم i5" هستید؟ با کلیک بر روی تکنولوژی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بررسی لپ تاپ دل مدل Dell Latitude E5430 نسل سوم i5"، کلیک کنید.